حمیدرضا پوریانی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل زندان های استان کرمانشاه گفت: پویش وقف، نذر یا هدیه کتاب به کتابخانه های زندان های استان جهت آگاهی بخشی و ارتقاء سطح فرهنگی زندانیان در حال اجراست.
کد خبر: ۹۳۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 07 February 2021

حمید رضا پوریانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه،اظهار کرد: طرح پویش وقف، نذر و هدیه کتاب به زندانهای استان کرمانشاه اجرا شده که با توجه به وجوه فرهنگی، یکی از مهمترین نیازهای زندانیان در اصلاح تربیت و بازتوانی اجتماعی آنها می باشد.

وی افزود:در این طرح از عموم مردم و حتی نهاد ها و مسئولان در خواست می شود با اهدای حتی یک کتاب، در راه بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه ما را یاری رسانند.

مدیرکل زندان های استان کرمانشاه تصریح کرد:دوستداران جهت شرکت در این پویش می تواننداز طریق  واریز هدایا به حساب انجمن حمایت از زندانیان کرمانشاه به شماره حساب ۰۱۰۳۹۶۲۵۵۴۰۰۶  یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۱۳۱۱۳ ، تحویل حضوری کتاب ها به اداره کل زندان ها جنب زندان دیزل آباد و یا ارسال پیام به آدرس اینستاگرام (Hamid_reza_poryani) مدیر کل زندان های استان برای مراجعه حضوری همکاران جهت دریافت کتاب ها می باشد.

پوریانی در پایان گفت: علاوه بر راه های اعلامی می توانند با شماره ۰۸۳۳۸۲۶۰۷۶۹ نیز تماس گرفته و برای اهدای کتاب با دفتر مدیر کل هماهنگی کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار