اسحاق جهانگیری خبر داد:
معاون اول رییس جمهوری گفت:دولت در هیچ مقطعی به دلیل گران بودن واکسن خارجی در خرید آن تعلل نکرده است؛ ما برای تامین واکسن باوجود تمام فشارهای اقتصادی، محدودیت نداریم.
کد خبر: ۹۳۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 06 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه      اسحاق جهانگیری امروز در مراسم افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب، اظهارکرد: در روزهای آینده با رسیدن محموله واکسن‌های خریداری شده کار واکسیناسیون کرونا درسراسر  کشورآغاز خواهد شد.

وی افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اکنون مکلف شده است که سازوکارهای لازم و دستورالعملی شفاف برای تزریق واکسن کرونا در کشور تهیه و تنظیم کند و هیچ فردی در نقاط مختلف کشور نباید در رابطه با تزریق واکسن کرونا احساس تبعیض کند.

جهانگیری تصریح کرد: در مقطعی آمریکایی‌ها برای خرید واکسن و رساندن پول ایران به شرکت های تولید کننده واکسن مزاحمت ایجاد کردند و به محض اینکه راه های جایگزین پیدا شد توانستیم خریدهای موردنظر را انجام دهیم.

معاون اول رییس جمهوری گفت: به دلیل مزاحمت های آمریکا و تاخیر در انتقال پول امکان دارد نوبت ما برای تحویل واکسن با تاخیر روبه رو شود اما امیدواریم هرچه زودتر واکسن های مورد تایید وزارت بهداشت وارد ایران شود.

وی اظهار کرد: بازسازی واحدهای روستایی بعد از زلزله یکی از دستاوردهای دولت  است و ساختمان هایی که پس از زلزله کرمانشاه ساخته و یا بازسازی شدند در چندین زلزله پس از آن نیز به خوبی مقاومت کردند.

جهانگیری تاکید کرد: کج اندیشان، جمهوری اسلامی ایران را به کم کاری در بازسازی مناطق زلزله زده متهم می کنند در حالی که امروز بیش از ۱۰۰ هزار واحد در مناطق زلزله زده تعمیر و بازسازی شده اند.

وی در پایان گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای تامین تجهیزات بیمارستانی در استان دست یاری دراز نموده که  به زودی برای تامین تجهیزات مورد نظر اقدام خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار