رییس سازمان ملی بهره‌وری اعلام کرد که شبکه ملی بهره‌وری به زودی در سراسر کشور راه‌اندازی و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱ 04 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، فاطمه پهلوانی که به صورت ویدیو کنفرانس در نشست کمیته بهره وری کرمانشاه شرکت کرد، اظهارداشت: این شبکه که اکنون در حال طراحی است به شکلی برنامه ریزی شده در راستای افزایش بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه ها به کارگیری می‌شود.

رییس سازمان ملی بهره وری همچنین گفت: براساس قانون سازمان برنامه ایجاد پست ها و گروه هایی در ادارات دولتی با استفاده از پست های موجود امکان پذیر است.

وی افزود: گاهی موضوع ساختار ضعیف و بودجه کم سازمان ملی بهره وری مطرح می شود اما بهره وری یعنی افزایش دستاوردها با امکانات موجود از این رو ما باید تمام تلاش خود را برای بهتر کردن عملکرد به کار گیریم.

رییس سازمان ملی بهره وری گفت: دستگاه های اجرایی موظف هستند در راستای افزایش بهره وری برنامه های خود را مشخص و اجرایی کنند.

پهلوانی ادامه داد: دستگاه های استانی و شهرستانی باید در کمیته هایی برنامه خودشان برای افزایش بهره وری را مشخص کنند و منتظر تصمیم گیری های ملی نمانند.

وی تاکید کرد: استانداری‌ کرمانشاه باید عوامل مهم برای پیشرفت کل استان و شهرستان ها را شناسایی کند و در راستای توسعه استان برنامه افزایش بهره وری را در دستور کار قرار دهد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار