رییس هیات والیبال استان کرمانشاه از پایان دور رفت مسابقات والیبال زیرگروه دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: تیم فودفود مشهد با کسب پنج پیروزی و ۱۷ امتیاز صدرنشین گروه الف این رقابت‌ها به میزبانی کرمانشاه شد.
کد خبر: ۹۳۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ 02 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایرنا،فرهمند سال افزون اظهار داشت: مسابقات سری B لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور از هفتم بهمن با حضور تیم های بعثت کرمانشاه، انقلاب قم، فودفود مشهد، پرواز تبریز، قزوین جوان، شهرداری محمدیار، نیروی زمینی تهران و سپهر قزوین در کرمانشاه آغاز شد.

وی ادامه داد: در پایان مسابقات دور رفت پس از نماینده مشهد که مقام نخست گروه را کسب کرد، تیم انقلاب قم با پنج پیروزی و کسب ۱۴ امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داد و بعثت کرمانشاه نیز با چهار برد و ۱۴ امتیاز در مکان سوم ایستاد.

سال افزون تصریح کرد: نیروی زمینی تهران با چهار برد و ۱۴ امتیاز و سپهر قزوین هم با چهار برد و ۱۱ امتیاز به ترتیب رده های چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

رییس هیات والیبال کرمانشاه با اشاره به کسب مقام ششمی پرواز تبریز با چهار برد و ۱۰ امتیاز، یادآوری کرد: قزوین جوان هم با کسب یک پیروزی و چهار امتیاز و شهرداری محمدیار بدون کسب امتیاز در رده های هفتم و هشتم قرار گرفتند.

وی در خصوص ۲ دیدار پایانی بعثت کرمانشاه در مسابقات گفت: نماینده والیبال استان در مسابقه ششم خود با حساب سه بر صفر مغلوب فودفود مشهد شد و در دیدار آخر خود هم با همین نتیجه شهرداری محمدیار را از پیش رو برداشت.

سال افزون در پایان با ابراز رضایت از عملکرد تیم والیبال بعثت کرمانشاه گفت: جوانان شایسته کرمانشاه بازی های خوب و قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند و ثابت کردند می توانند آینده درخشانی را برای والیبال کرمانشاه رقم بزنند.

ریس هیات والیبال کرمانشاه یادآوری کرد: بدون شک با هماهنگی ایجاد شده شاهد بازی ها و نتایج بهتری از تیم بعثت کرمانشاه در دور برگشت رقابت ها خواهیم بود.

وی همچنین از رضایت تیم های حاضر در گروه از نحوه میزبانی کرمانشاه سخن گفت و افزود: امکانات لازم در اختیار همه تیم ها قرار گرفت و خوشبختانه شرایط خوبی برای برگزاری مسابقات فراهم شد.

سال افزون در پایان گفت: مسابقات دور برگشت حدود ۱۰ روز دیگر و به میزبانی یکی از تیم های حاضر در گروه برگزار و در پایان چهار تیم برتر راهی مرحله پلی آف می شوند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار