غلامرضا شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: برای دریافت بیمه رانندگان تاکسی  درخواست هایی به کمیسیون تلفیق ارسال کرده ایم تا در بودجه ١۴٠٠ قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 01 February 2021

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص تعیین تکلیف بیمه رانندگان تاکسی‌ها اظهار داشت: آخرین درخواست‌های خود برای بیمه رانندگان را به شهردار کرمانشاه منتقل کردیم، همچنین به نمایندگان کمیسیون تلفیق بودجه هم نامه‌ای ارسال کردیم.


وی افزود: در نامه‌های ارسال شده درخواست کردیم بیمه رانندگان تاکسی را در بودجه ١۴٠٠ پیش بینی کنند، چرا که از سال ٩٣ به بعد بحث حق بیمه رانندگان تاکسی وجود دارد.


مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه بیان داشت: بر همین اساس سهم ۵٠ درصدی که دولت باید پیش بینی می‌کرد و از محل هدفمندی یارانه‌ها به حساب تامین اجتماعی واریز می‌شد، هنوز انجام نشده و از سال ٩٣ به بعد، (یعنی برای متقاضیان جدید سال ٩٣ به بعد) بیمه تامین اجتماعی در نظر گرفته نشده است.


این مسئول بیان داشت: باز هم پیگیر شدیم تا از طریق نمایندگان کمیسیون تلفیق و از طریق اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور موضوع بیمه تامین اجتماعی را در بودجه ١۴٠٠ در نظر بگیریم.


شهبازی تاکید کرد: خواسته هایمان را عنوان کردیم
و نتیجه آن به همان کمیسیون تلفیق و بودجه که بودجه را داخل صحن علنی مجلس ببرد، باز می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار