جلسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه علی رغم هیاهوی رسانه‌ای اخیر و ارسال نامه‌ی فرماندار کرمانشاه مبنی بر حل اختلافات اعضا و اقدام جهت برپایی جلسه شورا به علت به حد نصاب نرسیدن اعضا باز هم تشکیل نشد.
کد خبر: ۹۳۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸ 30 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه جلسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه مطابق معمول به علت به حد نصاب نرسیدن اعضا برگزار نشد و خبرنگاران علی رغم حضور در محل برگزاری جلسات، پشت در‌های بسته ماندند.


عدم تشکیل مکرر جلسات شورا به نوعی به یک رویه عادی تبدیل شده که علی رغم ورود فرماندار کرمانشاه و ارسال نامه به اعضا، همچنین توجه ویژه خبرنگاران و رسانه‌ها ادامه دار است.


لازم به ذکر است که این شورا دارای ١١ عضو با حق رأی برابر است و تشکیل نشدن جلسات ناشی از اختلافات جزئی میان اعضا می‌باشد.


بر همین اساس فرماندار کرمانشاه در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد هر نوع غیبت یا ترک جلسات شورا از سوی اعضای شورای شهر تضییع حقوق عامه مردم بوده و تخلفات اعضا در این مورد باید در اولین جلسه رسمی شورا مطابق آیین نامه داخلی شورا‌ها بررسی و به فرمانداری گزارش شود و پس از آن اقدامات قانونی شامل گزارش تخلفات به هیئت حل اختلاف شورا‌های استان از طریق فرمانداری به عمل خواهد آمد.


امید است این اختلافات به بهترین شکل ممکن حل و جلسات شورای اسلامی با روند قانونی در جهتِ کمک به حل مشکلات و مطالبات مردمی تشکیل شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار