جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۱۱ دستگاه خودروی صفر کیلومتر احتکار شده در شهر کرمانشاه به ارزش ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ 30 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،سرهنگ جمال سلمانی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از اطلاع از وجود یک پارکینگ محل احتکار خودرو در خیابان فردوسی، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پارکینگ مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، همراه با نمایندگان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت، بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۱ دستگاه خودروی صفر کیلومتر مدل ۱۳۹۹ شامل ۵ دستگاه پژو پارس، ۳ دستگاه دنا، ۲ دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه تیبا کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش خودرو‌های احتکار شده طبق نظر کارشناسان به ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال می‌رسد، از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد.

سلمانی در پایان، گفت: طبق اظهارات متهم، صاحب خودرو‌های احتکاری با خرید آن‌ها و نگهداری در پارکینگ قصد داشته آن‌ها را در ایام پایانی سال و با قیمت بیشتری به فروش برساند که خوشبختانه شناسایی و دستگیر شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار