جلیل بالایی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت:تنها راه حل امهال مجدد وام‌های مناطق زلزله زده در لایحه قانونی بودجه سال ١۴٠٠ است و با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط اقتصادی امهال وام برای سال سوم مطالبه جدی استان است.
کد خبر: ۹۳۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 30 January 2021

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص موضوع امهال وام‌های مناطق زلزله زده اظهار داشت: با وجود مکاتبات و مذاکرات مستمر یک سال گذشته با سران سه قوه، معاونین رئیس جمهور و وزرای مربوطه تا کنون نتیجه‌ای بابت امهال وام‌های مناطق زلزله زده حاصل نشده است.


وی افزود: علت اصلی این عدم موافقت، بند ۶ قانون تسریع در بازسازی مناطق خسارت دیده از حوادث غیر مترقبه می‌باشد که به صورت حصری، قید دو سال امهال را قرار داده، بنابراین چاره‌ای جز تدوین قانون و اصلاح آن باقی نمی‌ماند.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه خاطر نشان کرد: تمدید سال سوم امهال با توجه به شرایط اقتصادی مردم که کرونا هم بر آن اضافه شده است یک مطالبه جدی می‌باشد و تنها راه باقی مانده در این امر درج آن در لایحه قانون بودجه سال ۱۴۰۰ است.


این مسئول تصریح کرد: با همت و جدیت نمایندگان شاهد تحقق این خواسته عمومی برای مردم ۹ شهرستان استان خواهیم بود.


بالایی تاکید کرد: استاندار طی مکاتبه‌ای رسمی از مجمع نمایندگان استان به ویژه نمایندگان مناطق نام برده خواسته است تا به صورت متحد مطالبه مذکور را در مجلس شورای اسلامی رصد کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار