صفدر امجدیان در گفتگو با تابناک:
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سنقروکلیایی از ارائه ی خدمات عمرانی به ۸۰ خانوار از مددجویان شهری و روستایی، ارائه خدمات مشاوره گروهی و فردی به ۲۴۸ نفر و پرداخت ۳۷۵ فقره وام کارگشایی،اشتغال و مسکن به مددجویان این شهرشتان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 27 January 2021

صفدر امجدیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان آذر ماه جهت ساخت مسکن روستایی، خرید مسکن شهری، تعمیرات کلی و جزئی مسکن مددجویان شهری و روستایی، کمک بلا عوض و تسهیلات قرض الحسنه به تعداد ۸۰ خانوار شامل ۶۱ خانوار روستایی و ۱۹ خانوار شهری به مبلغ ۵ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال از اعتبارات دولتی و امدادی هزینه شده است.

وی اضافه کرد :مساعدت جهت ساخت ۱۲ واحد مسکن روستایی و خرید ۱ واحد مسکن شهری از جمله خدمات مذکور می باشد.

رئیس کمیته امداد سنقر تصریح کرد:در نه ماهه اول سالجاری تعداد ۸۵ نفر بصورت فردی و تعداد ۱۶۳ نفر بصورت گروهی خدمات مشاوره ای در ۱۲۴ جلسه در زمینه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و... توسط کارشناسان تربیتی و روانشناختی دریافت نموده اند.

وی همچنین از پرداخت ۶۹ فقره کمک هزینه جهیزیه به مددجویان تحت حمایت امداد خبر داد و گفت: تعداد ۶۹ فقره کمک هزینه جهیزیه به مبلغ ۹میلیاردو ۳۰۲میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت امداد شهرستان پرداخت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۹۰درصد رشد داشته است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سنقروکلیایی در ادامه ضمن اشاره به پرداخت ۳۷۵ فقره وام کارگشایی،اشتغال و مسکن به مددجویان تصریح کرد : از ابتدای سال تاکنون مبلغ ۲۷میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به تعداد ۳۷۵ نفر از مددجویان امداد شهرستان در سرفصل های کارگشایی ،اشتغالزایی و مسکن پرداخت شده است.

امجدیان بیان داشت: تسهیلات مذکور شامل تعداد ۱۶۷ فقره وام کارگشایی به مبلغ ۷میلیارد و ۶۱۰میلیون ریال، ۱۴۳ فقره وام اشتغالزایی( اشتغال، کارانگیزی و توان افزایی) به مبلغ ۱۵میلیارد و ۸۵۰میلیون ریالو۶۵فقره وام مسکن جهت کمک به ساخت یا تعمیرات کلی و جزیی به مبلغ ۳میلیارد و۷۵۰ میلیون ریال به مددجویان شهری و روستایی توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

وی در پایان از پیگیری و تلاش های نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی، همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خیرین سخاوتمند و مسئولین در کمک به امر ازدواج مددجویان تقدیر و تشکر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار