سخنگوی ستاد مقابله با کرونا کرمانشاه اعلام کرد: آمار مبتلایان و مرگ ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان در حال بالا رفتن از دیوار ساده‌انگاری مردم نسبت به این ویروس است.
کد خبر: ۹۳۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 26 January 2021
به گزارش تابناک کرمانشاهبه نقل ازایرنا،«مسعود بهرام نژاد» ، اظهارداشت: در روزهای اخیر شاهد رشد آمار بیماران بستری و مبتلا به کرونا در سطح استان هستیم که نگران کننده است.

وی با بیان اینکه نگرانی ها در رابطه با آغاز پیک چهارم بیماری در استان کرمانشاه جدی است، پیش بینی کرد: در صورتی که روند شیوع بیماری به این شکل ادامه داشته باشد بدون شک در اسفند ماه با پیک چهارم بیماری و بحرانی شدن اوضاع روبه رو خواهیم شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۱۵۹ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: ۱۳ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۲ بیمار مثبت سرپایی در شبانه روز گذشته شناسایی شدند

بهرام نژاد، تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را ۲ نفر در استان کرمانشاه شامل یک نفر در شهرستان کرمانشاه و یک نفر در شهرستان سرپل ذهاب اعلام کرد و افزود: مجموع جان باختگان از ابتدای اپیدمی تاکنون در استان به هزار و ۴۴۸ نفر رسیده است.

به گفته وی، روز گذشته ۳۹ بیمار جدید با علایم بیماری کووید ۱۹ در استان بستری و ۵۸ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان کرمانشاه عنوان کرد: از مردم تقاضا داریم که رعایت پروتکل های بهداشتی را همچون گذشته به صورت جدی در دستور کار قرار دهند تا بتوانیم پیک چهارم بیماری را کنترل کنیم.

بهرام نژاد ادامه داد: در صورتی که به صورت جدی تمام افراد جامعه مقابله با کرونا را جدی بگیرند و از تجمع و دورهمی ها اجتناب کنند، می توانیم از اوج گیری این بیماری جلوگیری و روند شیوع را کاهش کنیم.

وی یادآور شد: در هفته های گذشته با کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا بسیاری از افراد جامعه رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی نگرفتند و تصور کردند که این بیماری از بین رفته است در حالی که این ساده انگاری می تواند بحران آفرین باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار