جهانبخش حیدری:
فرماندار اسلام آباد غرب گفت: وضعیت این شهرستان هم اکنون مطلوب است و برای پایداری شرایط مردم، اصناف و تمام ادارات و مسئولین باید همکاری لازم را در رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 25 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ،جهانبخش حیدری در حاشیه نشست ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: شهرستان اسلام آباد غرب در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد و طی ۴۵ روز گذشته مورد مثبتی از ابتلا به کرونا نداشته ایم اما برای پایدار ماندن این شرایط باید نکات و مواردی مد نظر قرار گیرد.

وی برنامه ها و موارد بررسی شده در این جلسه را که اهمیت بالایی در کنترل شیوع بیماری کرونا داشتند شرح داد و گفت: احساس راحتی و برطرف شدن خطر از جانب مردم بسیار نگران کننده است که این امر نشان می دهد دایره تمام محدودیت ها و نظارت ها را باید گسترده کنیم.

وی افزود: تمام بخش های ارائه دهنده خدمات عمومی ملزم به رعایت کامل پروتکل ها بهداشتی هستند از جمله این بخش ها خبازی ها هستند که در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باید سریعا برخورد های لازم از جانب دستگاه های ذی ربط صورت گیرد و پلمپ شوند.

فرماندار اسلام آباد غرب تصریح کرد: نظارت کامل بر تالار های پذیرایی باید انجام شود و در صورت بروز هر گونه تخلف قطعا برخورد جدی صورت می گیرد همچنین باشگاه های ورزشی باید از تهویه مناسب استفاده کنند و از تراکم جمعیت بپرهیزند، نظارت های لازم و کافی بر دفاتر پیشخوان دولت صورت گیرد و از تجمعات گسترده در این اماکن جلوگیری شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: از دیگر اماکنی که باید نظارت کافی بر آن ها صورت گیرد می توان به مساجد، آموزش و پرورش و بازار اشاره کرد که فروشندگان الزاما باید از ماسک استفاده کنند همچنین قلیان سرا ها که از کانون های خطرناک ابتلا به کروناست باید پایش شوند، آرامستان ها نیز جمعیت را مدیریت کنند.

وی بیان کرد: میدان بار این شهرستان محل تامین کالا های مردم است که نیاز به نظارت کافی دارد، آرایشگاهای زنانه و مردانه به صورت مستمر ضدعفونی شوند همچنین لازم است که اوقاف، امام زاده ها را کنترل کنند، برگزاری نماز جمعه هم باید با رعایت پروتکل ها انجام شود.

حیدری در پایان از همکاری و همراهی خوب مردم و مسئولین قدر دانی کرد و ادامه روند کاهش مبتلایان را ملزم به همت والای مردم و پرهیز از دورهمی ها به خصوص مراسمات فاتحه و عروسی دانست و از دستگاه های ذی ربط خواستار شد برخورد های لازم را با متخلفین انجام دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار