مالک و مدیرعامل تیم پدیده غرب گفت: تیم پدیده در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ یک جوانان کشور در مقابل گهر درود تا دقایق انتهای برنده بازی بود که با گرفتن یک خطای پنالتی برای تیم گهر و تیم ما برد را با تساوی عوض کرد.
کد خبر: ۹۳۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 25 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ یک جوانان کشور دیدار تیم‌های پدیده غرب کرمانشاه و گهر درود با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

این مسابقه در شهرستان درود استان لرستان برگزار شد که تا دقیقه ۸۵ تیم پدیده ۲ بر صفر با هر دو گل محمدمتین نوری جلو بود، اما پس از آن تیم گهر با به ثمر رساندن دو گل بازی را با تساوی به پایان رساند.

مالک و مدیرعامل تیم پدیده غرب در گفت‌وگو با فارس در خصوص این بازی، گفت: به‌نظر می‌رسد حضور تماشاگران و حرکات و صحبت‌های آن‌ها در این بازی داورها را تحت تاثیر قرار داد و در دقایق انتهای بازی در حالی که داور بازی از صحنه بسیار دور بود یک خطای پنالتی برای تیم گهر گرفته شد و تیم ما برد را با تساوی عوض کرد.

عبدالرضا عظیمی خاطرنشان کرد: در بازی ابتدای در مقابل افشید بازیکنان ما قدری تحت تاثیر بازی اول لیگ بودند، اما در بازی در مقابل گهر خیلی روان و زیبا بازی کرده و موفق شدند دو گل به ثمر برسانند و تا دقایق انتهای بازی برنده بازی باشند اما این برد با تساوی عوض شد.

وی با گله از مسئولین برگزاری مسابقات، گفت: اگر حضور تماشاگر در بازی‌ها ممنوع است چرا در بازی با گهر این تعداد از تماشاگر که بخش زیادی از آن‌ها به شکل نامناسبی مشغول تحریک داور بودند در بازی حضور داشتند؟ آیا در بازی‌های خانگی تیم پدیده نیز ما می‌توانیم این قانون را شکسته و از نعمت تماشاگران برخوردار شویم؟.

مالک باشگاه پدیده غرب حاضر در لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور، گفت: بخش اعظم ورودی مسابقات را بازیکنان تیم تقبل کرده‌اند و ما با استفاده از یک مینی‌بوس با طی کردن بیش از چهار ساعت به درود سفر کردیم و بازیکنان ما با خستگی راه وارد این رقابت شده‌اند.

عظیمی با مخاطب قرار دادن اداره کل ورزش و جوانان استان و هیأت فوتبال استان، گفت: حقیقت محض این است که فعالیت در رده‌های پایه فوتبال نیازمند سرمایه‌گذاری است و نتیجه مالی را در پی نخواهد داشت، اما این استعدادها ضمن تجربه‌اندوزی به تیم‌های مطرح کشور وارد می‌شوند و در این راستا تمامی مسئولین ورزش استان باید حمایت کنند.

وی یادآور شد: تیم پدیده هفته بعد میزبان وحدت بروجرد خواهد بود و هم‌اکنون با دو تساوی در رده سوم گروه چهارم رقابت‌های لیگ دسته یک جوانان کشور قرار است و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست با عنایت خداوند و همت ورزشکاران بهترین نتیجه را در این بازی کسب کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار