سرباز وظیفه «رضا نوازش»، سرباز هنگ مرزی نیروی انتظامی استان کرمانشاه، با جمع‌آوری حقوق دوران سربازی خود و در پایان دوره سربازی، یک زندانی کرمانشاهی را آزاد کرد.
کد خبر: ۹۳۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ 25 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،سرباز وظیفه «رضا نوازش»، سرباز هنگ مرزی نیروی انتظامی کرمانشاه با جمع‌آوری حقوق دوران سربازی خود و در پایان دوره سربازی یک زندانی کرمانشاهی را آزاد کرد.

رضا نوازش، سرباز خیّر هنگ مرزی پاوه (مرز هیرویی) در خصوص این اقدام خیرخواهانه خود گفت: دوری از خانواده و دلتنگی‌ها مسائل سخت دوران سربازی است که سبب می‌شود گاهی در تنهایی خود به بسیاری از چیزها فکر کنید.

وی ادامه داد: یک روز که به لحاظ این دلتنگی‌ها از نظر روحی شرایط خاصی نداشتم، با یکی از پرسنل کادر مشغول ورزش شدم که با هم هم‌صحبت شدیم.

این سرباز خیّر تصریح کرد: پرسنل کادر بین صحبت‌های خود به خاطرات دوران سربازی اش که سرباز سازمان زندان‌ها بود، پرداخت و از مشکلات زندانیان گفت.

وی افزود: همان‌جا بود که تصمیم گرفتم که از حقوق سربازی خود برای کار خیری قدمی بردارم و زندانی که به واسطه بدهی مالی، چند سال به دور از فرزند و همسر خود در زندان است را از بند آزاد کنم تا به آغوش گرم خانواده بازگردد که با توکل به خدا در پایان دوران مقدس سربازیم، توانستم به این هدف خود برسم.

حمیدرضا پوریانی، مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه در ادامه ضمن تشکر از این سرباز، ترویج فرهنگ سخاوت و استفاده از ظرفیت نذر و وقف در آزادی زندانیان را یکی از راه‌های جلوگیری از آسیب دیدن و از هم پاشیدگی خانواده زندانیان و شاد کردن دل فرزندان آن‌ها دانست و همه مردم را به انجام این کار خیر دعوت کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار