محمد بهمن در گفتگو با تابناک:
مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه از رشد ١٢٠ درصدی شاخص کل بورس خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 25 January 2021

محمد بهمن در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:بورس منطقه ای روز گذشته ۱۲ هزار و ۸۳۰ واحد رشد داشت که شاخص آن نشان از افزایش شاخص کل و افزایش ضعف های بزرگ و بنیادی است، بازار در چند روز گذشته مثبت بوده و احتمالا شرایط آرام آن تا پایان سال ادامه می‌یابد و با نوسانات رو به رو نخواهیم بود.

وی افزود: در مجموع در ۴ ماهه ابتدای سال یک رشد بالای شاخص داشتیم که منجر شد شاخص از ۵۰۰ هزار واحد تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد رسیده و این به نوعی متاثر از زنجیرهای ارزیابی شرکت‌ ها و نرخ دلار است که بخشی از آن صحیح و بخش دیگر به دلیل شرایط روانی موجود در بازار باعث ایجاد حباب در بعضی از سهم ها شد. اگر چه نیاز بود سهم ها اصلاح شود و این اصلاح از اوایل مرداد ماه آغاز و هر شاخص یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد هم کاهش پیدا کرد. اگر باز هم شاخص را نسبت به سال ۹۸ مقایسه کنیم تقریبا رشد ۱۲۰ درصدی داشته است.

مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه در ادامه خاطر نشان کرد: یعنی هم اکنون شاخص کل نسبت به سال گذشته ۱۲۰ درصد رشد داشته است. درباره ورود مردم به بازار سرمایه باید گفت  به دلیل این که مردم خواستار ورود به این بازار هستند و تبلیغات از مرداد ماه به مرور آغاز شده، در برهه ای که بازار شروع به ریزش کرد مردم هم به بازار سرمایه وارد شده اند.

بهمن تاکید کرد: برای افرادی که به بازار نگاه بلند مدت دارند و حالا چندین سال است در حال سرمایه‌گذاری هستند، بازار همچنان قابل توجه است، اگر مردم فرض کنند نگاه بلندمدتی به بازار داشته، یعنی وقتی سهامی را می خرند به دنبال این باشند که روزانه سود بدهد و نگاه ماهانه و سطحی نداشته باشند، به صورت سالانه هم به سهم نگاه می کنند و برای سهم های بنیادی، قطعاً این بازار جز بهترین بازارها است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار