فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که پس از شنیدن جواب رد از دختر مورد علاقه اش اقدام به تیراندازی مقابل درب منزل آن‌ها کرده بود.
کد خبر: ۹۳۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 24 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی در یکی از کوچه‌های میدان جلیلی کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران کلانتری ۱۱ مرکز در محل تیراندازی، دختر یک خانواده به آن‌ها مراجعه و عنوان کردند پس از آنکه به خواستگارش چند بار جواب رد داده وی با حضور در درب منزل ما اقدام به ایجاد مزاحمت و سپس تیراندازی کرده است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه افزود: ماموران با دریافت این موضوع اقدامات گسترده خود را آغاز و با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی یادآور شد: در بازرسی از عامل تیراندازی یک قبضه کلت کمری به همراه ۱۴ عدد فشنگ کشف شد.

دلیری با اشاره به اینکه عامل تیراندازی هدفش از این کار را شنیدن جواب رد به خواستگاری‌های متعددش عنوان کرد، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان از قاطعیت پلیس در برخورد با عوامل ناامنی و بی‌انضباطی اجتماعی خبر داد و گفت: اجاره نمی‌دهیم عده‌ای معدود به بهانه‌های واهی در امنیت عمومی جامعه اخلال ایجاد کرده و باعث رعب و وحشت دیگران شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار