مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با اشاره به تمدید مهلت زمان ثبت نام در سامانه سجام، گفت: مالکان سهام عدالت که روش غیرمستقیم مدیریت سهام را انتخاب کرده‌اند حداکثر تا پایان بهمن فرصت دارند که با مراجعه به سامانه سجام نسبت به ثبت نام و دریافت کُد بورسی خود اقدام کنند.
کد خبر: ۹۳۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ 24 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،امیرحمزه حیدریان با تاکید بر تسریع دارندگان سهام عدالت برای ثبت نام در سامانه سجام، افزود: مهلت ثبت نام در این سامانه تا ۱۰ بهمن بود که به دلیل ثبت نام نشدن عده زیادی از دارندگان سهام در سامانه سجام این مهلت تا آخر بهمن تمدید شد.

او از دارندگان سهام عدالت خواست هرچه سریعتر بامراجعه به سامانه سجام ثبت نام کنند و یادآوری کرد که افراد از طریق گوشی‌های تلفن همراه، تبلت، لب تاپ و یا رایانه متصل به اینترنت می‌توانند در سامانه سجام ثبت نام کنند و نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه حدود ۷۰۰ هزار نفر از دارندگان سهام عدالت روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، گفت: از این تعداد تاکنون ۳۵۰ هزار نفر در سامانه سجام ثبت نام کرده اند و انتظار داریم در بازه زمانی تعیین شده نیز مابقی دارندگان سهام در این سامانه ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد اگر تا پایان بهمن ماه تمام دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند در سامانه سجام ثبت نام نکنند مجبوریم با نامه نگاری و پیگیری از مرکز این زمان را بازهم تمدید کنیم که درخواست ما از دارندگان سهام این است که سریعتر ثبت نام کنند تا دیگر نیاز به تمدید مجدد نباشد.

سود سهام پرداخت می‌شود

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه در ادامه این گفتگو با بیان اینکه دولت تاکنون سود سهام عدالت سال‌های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ را به حساب دارندگان سهام واریز کرده است، گفت: امسال نیز سود سال ۹۸ به حساب دارندگان سهام واریز می‌شود.

حیدریان با باین اینکه دولت مکلف به پرداخت سود سهام عدالت است و تاکنون سود سه سال را نیز پرداخت کرده است، افزود: واریز سود قطعی است، اما رقم آن مشخص نیست.

او در مورد وضعیت سهام عدالت متوفیان نیز گفت: از طریق رسانه‌ها این موضوع را شنیده ام، اما تاکنون به صورت رسمی مکاتبه‌ای با ما در این ارتباط انجام نشده و به محض دریافت اطلاعات دقیق اطلاع رسانی می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، براساس آنچه تاکنون اعلام شده است، ارزش روز شرکت سهام عدالت استان کرمانشاه ۱۱ هزار میلیارد تومان دارد که مدیران ارشد استانی به دنبال استفاده از آن برای توسعه و اشتغالزایی در کرمانشاه هستند

یک میلیون و ۴۴۱ هزار نفر از مردم کرمانشاه سهامدار سهام عدالت هستند که معادل ۷۵ درصد جمعیت این استان است.

۵۳ درصد دارندگان سهام عدالت در استان کرمانشاه روش مستقیم و ۴۷ درصد روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند در حالی که متوسط کشوری این آمار‌ها برای مستقیم ۴۱ درصد و برای غیرمستقیم ۵۹ درصد است.

کسانی نیز که هیچ روشی را انتخاب نکرده اند، روش غیرمستقیم برای آن‌ها لحاظ شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار