رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کرونا در استان با افزایش شمار بستری‌ها و فوتی‌های روزانه، قدم در راه صعود گذاشته است.
کد خبر: ۹۳۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 24 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، محمودرضا مرادی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان، اظهار داشت:درآستانه طغیانی دوباره هستیم.

وی ادامه داد: طی هفته گذشته، شمار بستری‌های بیمارستان‌های استان به طور روزانه افزایش پیدا کرده به طوری که با پذیرش ۵۲ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری‌ها به ۱۸۳ بیمار افزایش پیدا کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ مورد مثبت از بیماران بستری و هشت بیمار مثبت سرپایی شناسایی شده است. بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۳۴ نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را سه نفر (۲ نفر در شهرستان اسلام آباد غرب و یک نفر در شهرستان کرمانشاه) اعلام کرد و گفت: این در حالی است که طی چند وقت اخیر با کاهش موارد بستری روزانه یک مورد مرگ داشتیم و یا حتی در برخی از روز‌ها فوتی کرونایی نداشتیم.

مرادی از مردم خواست همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و افزود: مراعات کردن مردم در روز‌هایی که بحرانی نیست بسیار راحت‌تر از زمانی است که بیماری در اوج باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار