غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقروکلیایی از افتتاح و کلنگ‌زنی ١٩ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۶۵ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸ 24 January 2021

غلامرضا مرتضوی ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و ادای احترام نسبت به شهدای انقلاب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تعداد ١۶ طرح آن با اعتبار ٣۴٣ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرای ۴ طرح نیز با اعتبار ١٢٢ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

وی افزود: این طرح‌ها شامل طرح‌های هادی روستا‌های بخش مرکزی و کلیایی، آسفالت معابر شهری و روستایی، طرح‌های جهاد کشاورزی، ورزشی، منابع طبیعی، مخابرات، آموزش و پرورش، گردشگری و آب و فاضلاب شهری است.

نماینده عالی دولت در شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه اقدامات و اطلاع رسانی این ایام از طریق خبرگزاری ها، صداوسیما و فضای مجازی صورت می‌گیرد، افزود: امسال به علت شیوع ویروس کرونا و باتوجه به نظر کارشناسان حوزه بهداشت و درمان تمهیدات لازم در نظر گرفته شده تا برنامه‌های این ایام را با اولویت فضای مجازی و بارعایت پروتکل‌های بهداشتی و اطلاع‌رسانی با استفاده از بستر‌های ارتباطی اجرا شود.

مرتضوی در ادامه اظهار داشت: با توجه به پیگیری و در دستور کار قرار گرفتن اجرای برخی از پروژه احتمال امکان تغییر و افزایش پروژه‌های اعلامی وجود خواهد داشت.

فرماندار سنقروکلیایی همچنین هدف اصلی برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال را تبییت آرمان‌ها و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت ابتکار عمل در اجرای برنامه‌ها در شرایط خاص ناشی از بحران کرونا اعلام کرد و افزود: شرح وظایف کارگروه‌های مربوطه در شهرستان تفکیک و جهت اجرا به تمامی دستگاه‌های مربوطه ابلاغ خواهد شد.

بهره گیری از ابزار‌ها و شیوه‌های نوین ارتباطی واستفاده مناسب از ظرفیت و فضای تبلیغات محیطی، اعلام تقویم شعاری و... از مواردی بود که مورد تاکید فرماندار سنقروکلیایی قرار گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار