جلیل رحیمی صدر در گفتگو با تابناک:
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه گفت: افزایش حقوق بازنشستگان کرمانشاه در دستور کار جدی سازمان بازنشستگی است.
کد خبر: ۹۳۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 23 January 2021

جلیل رحیمی صدر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان اظهار کرد:بحث متناسب سازی حقوق بازنشستگان امسال عملیاتی شد. این تقسیم بندی طبعا بر اساس سنوات خدمتی (که معمولا سی سال مد نظر می باشد) در یکی از چهار دسته تقسیم بندی صورت گرفته است. با توجه به امتیازات ماده ۱۰۹ و ۱۱۰ قانون مدیریت خدمات کشوری از امتیازات لازم برخوردار بودند و افزایش حقوق داشتند.

وی افزود: در حال حاضر میانگین حقوق ها در مهر ٩٩ نسبت به شهریور ٩٩ از افزایش قابل قبول و یا حتی چشمگیری برخوردار بوده و در جریان این بحث میانگین مطرح است و این به این معنی نیست که همه بازنشستگان از این درصد برخوردار باشند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه بیان داشت: به همان شکل که در قانون تصریح شده بابت سنوات بیش از سی سال، سالی ٢/۵ درصد به حقوق بازنشستگان اضافه شده و به همین نسبت افرادی که زیر سی سال خدمت دارند سالی ٢/۵ درصد هم از حقوقشان کسر می شود، یعنی اگر  فردی در همین گروه شش که مثال زده شد با بیست و پنج سال سابقه، بازنشسته شده باشند، حداقل ١٢/۵ درصد که گروه ششبا سی سال سابقه بدون پست ها مدیریتی و منطقه جنگی و مازاد خدمت کردند، میزان کمتری دریافت کنند.

رحیمی صدر تاکید کرد: برخی تصور می کنند متناسب سازی یعنی همه حقوق ها افزایش یابد. اگر چارچوب خاصی وجود نداشته باشد، این اتفاق به درستی نخواهد افتاد و میانگین افزایش حقوق ها استان کرمانشاه تقریبا ۶٨ درصد بوده که قابل قبول است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار