رئیس هیأت دو ومیدانی استان کرمانشاه گفت: مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی و انتخابی استان کرمانشاه برگزار شد و برترین دونده‌های صحرانورد استان معرفی شدند. ا
کد خبر: ۹۳۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ 23 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،احمد روشن‌زاده امروز ، در خصوص مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی استان، اظهار داشت: رقابت دو صحرانوردی قهرمانی استان گرامی داشت دهه فجر در بخش نوجوانان به مسافت پنج کیلومتر و در بخش جوانان به مسافت هشت کیلومتر در جاده هلشی کرمانشاه روز گذشته برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات به منزله مسابقه انتخابی برای مسابقات برای قهرمانی کشور در شهرستان خرم آباد، در هشتم بهمن‌ماه در بخش بانوان و برای ۱۸ بهمن‌ماه در بخش آقایان خواهد بود، اما برخی از ورزشکاران و خانواده‌های آن‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا از حضور در این مسابقات جلوگیری کرده‌اند و در مجموع بیش از ۲۰ ورزشکار از سراسر استان در این مسابقات در دو بخش حاضر هستند.

 

رئیس هیأت دوومیدانی استان کرمانشاه اضافه کرد: با احترام به دغدغه خانواده ورزشکاران اگر پس از این مسابقات نیز ورزشکاران سایر شهرستان‌های استان علاقمند به حضور در این رقابت باشند، می‌توانیم فرایند انتخابی آن‌ها و رکوردگیری را در همین مسیر انجام داده و در صورت انتخاب به جمع نفرات اعزامی اضافه کنیم.

وی یادآور شد: در بخش بانوان در دو بخش آقایان و بانوان به علت شرایط خاص جوی در ورزشگاه ۱۵ خرداد برگزار شده است و چهار نفر برتر هر بخش برای اعزام به مسابقات کشوری خود را آماده خواهند کرد.

روشن‌زاده اضافه کرد: در این مسابقات در بخش نوجوانان صالح شریفی از شهرستان سنقر در جایگاه نخست، مهدی سنجابی از اسلام‌آباد غرب در جایگاه دوم و حسام بیاتی از شهرستان کرمانشاه در جایگاه سوم و امیررضا فلاحی از اسلام آبادغرب در جایگاه چهارم قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: در بخش جوانان در این مسابقات امیرحسین صحرایی از کرمانشاه در جایگاه نخست، علیرضا خزایی از سنقر در جایگاه دوم و آرش عزیزی از اسلام‌آباد غرب در جایگاه سوم و حامد طاهری از قصرشیرین در جایگاه چهارم قرار گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار