استاندار کرمانشاه خبر داد:
استاندار کرمانشاه گفت: بعد از پیک سوم شاهد سیر نزولی آمار مبتلایان و فوتی‌ها بودیم، اما افزایش تعداد بستری‌ها در هفته گذشته بسیار نگران کننده است و احتمال دارد وارد پیک چهارم بیماری کرونا شویم که بسیار خطرناک است.  
کد خبر: ۹۳۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ 23 January 2021

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک کرمانشاه ؛ «هوشنگ بازوند» در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که امروز به ریاست روحانی و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد به روند افزایشی تعداد بستری‌های استان اشاره کرد و تأکید کرد: متأسفانه آمار بستری‌ها از ۱۳۰ نفر به ۱۷۰ نفر رسیده است و اگر توصیه‌های بهداشتی رعایت نشود خسارات زیادی ایجاد می‌شود و علاوه بر جان مردم، متاسفانه مشکلات معیشتی هم ایجاد می‌شود.
 وی افزود: در هفته‌های گذشته بار‌ها هشدار دادیم و از مردم خواهش کردیم و تقاضا داشتیم که توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند، زیرا عملاً سیرنزولی متوقف شده و تعداد مبتلایان و بستری‌ها رو به افزایش است.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه گزارش‌های ستاد ملی کرونا احتمال ابتلای کودکان و نوجوانان را در برخی استان‌ها پیش بینی کرده است، خاطرنشان ساخت: این روند جدید در رده‌های سنی پایین علایم داشته و بیمار بستری می‌شود و ساده انگاری شرایط علاوه بر ورود به پیک چهارم سبب افزایش مرگ و میر‌ها مانند کشور‌های اروپایی می‌شود.
بازوند در ادامه بر لزوم مشارکت بیشتر و همدلی و همراهی گسترده‌تر برای مبارزه با کرونا تأکید کرد و گفت: راه حل اصلی مبارزه با بیماری کرونا در تغییر رفتار مردم و رعایت توصیه‌های بهداشتی است و اگر رعایت نشود مطمئن باشید کلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی شامل تردد‌ها و تعطیلی مشاغل را اجرا خواهیم کرد.
  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار