تیم کرمانشاه در دیدارهای رفت رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون در گروه خود یک پیروزی و یک باخت کسب کرد.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷ 23 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،هومن روشنی دبیر هیات بدمینتون کرمانشاه، با اشاره به میزبانی کرمانشاه در رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون، اظهار کرد: رقابت‌های لیگ دسته اول با حضور 12 تیم در قالب چهار گروه برگزار شد که تیم کرمانشاه در دور رفت میزبان تیم‌های تبریز و کردستان بود.

وی افزود: تیم کرمانشاه در دیدار اول خود در این رقابت‌ها برابر تیم کردستان قرار گرفت که با نتیجه 3 بر 2 از سد این تیم گذشت.

دبیر هیات بدمینتون کرمانشاه گفت: در دیدار دوم هم که برابر تیم قدرتمند تبریزی قرار گرفتیم، بازی را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کردیم.

وی افزود: دیدار بین تیم‌های تبریز و کردستان هم با نتیجه 4 بر یک به سود تیم تبریزی به پایان رسید.

روشنی اضافه کرد: دیدار برگشت این رقابت ها نهم بهمن به میزبانی تبریز برگزار می شود که اگر بتوانیم در آن دیدارها برابر تیم تبریز به پیروزی برسیم، تا حد زیادی صعودمان به دور بعدی رقابت ها قطعی خواهد شد.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه از هر گروه تنها یک تیم به دور بعدی رقابت ها صعود می کند، کار سختی برای صعود در پیش داریم، چراکه با تیمی کاملا جوان و بدون تجربه کافی باید از سد تیم توانمند تبریز عبور کنیم، با این حال امیدواریم که تیم صعود کننده از این گروه تیم کرمانشاه باشد.

دبیر هیات بدمینتون کرمانشاه در ادامه بااشاره به میزبانی خوب کرمانشاه برای دور رفت این رقابت ها، عنوان کرد: این رقابت ها طی روزهای دوم و سوم بهمن بدون حضور تماشاگران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سال اختصاصی بدمینتون شهید اشرفی اصفهانی برگزار شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار