مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از آغاز توزیع سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان از امروز(چهارم بهمن) خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ 23 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،کامران هزارخانی ، اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی تا آخر هفته آینده بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد.

هزارخانی افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و... بوده و هر بسته حدود 300 هزار تومان ارزش دارد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج، گفت: تلاش می‌کنیم تا با همکاری گروه‌های جهادی این بسته‌های معیشتی به دست نیازمندان واقعی برسد.

هزارخانی با اشاره به ادامه‌دار بودن رزمایش مواسات تا پایان سال، گفت: در ایام دهه مبارک فجر هم توزیع 10 هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا خواهیم داشت، ضمن اینکه برای ایام نوروز هم قطعا توزیع بسته‌های معیشتی در برنامه قرار دارد.

هزارخانی اضافه کرد: پیش از این حدود 210 هزار بسته مواد غذایی در قالب رزمایش کمک مومنانه از سوی مجموع سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بین نیازمندان استان توزیع شده که این بسته‌های معیشتی تقریبا 63 میلیارد تومان ارزش داشته‌ است.

به گفته‌ هزارخانی هزینه‌های مرتبط با تهیه این بسته‌های معیشتی از سوی سپاه و بخشی از آن هم از محل کمک‌های خیرین تامین شده است.

 



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار