رییس هیات والیبال کرمانشاه گفت: دور رفت مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور در گروه الف با شرکت ۹ تیم به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 23 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا؛فرهمند سال افزون اظهار داشت: این رقابت ها قرار است از هفتم تا شانزدهم بهمن در ۲ سرسرای شهید بهشتی و شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شود.

وی ادامه داد: مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول با شرکت ۱۸ تیم و در ۲ گروه ۹ تیمی قرار است برگزار شود و در پایان مسابقات دور و رفت و برگشت، چهار تیم از هر گروه (در مجموع هشت تیم) به دور حذفی راه پیدا می کنند.

سال افزون تصریح کرد: در مرحله حذفی نیز تیم ها به صورت ضربدری با هم رقابت و در نهایت ۲ تیم مجوز حضور در لیگ دسته اول سال آینده را کسب می کند.

رییس هیات والیبال کرمانشاه همچنین با اشاره به تداوم تمرینات تیم کرمانشاه که از حدود ۴۰ روز پیش آغاز شده، یادآوری کرد: برای مسابقات امسال تیمی متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه تشکیل داده ایم و از چند بازیکن کمکی دیگر استان ها نیز استفاده کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه آمادگی فعلی تیم کرمانشاه در سطح مطلوبی است و امیدوارم بتوانیم نتایج لازم را کسب و تا مراحل نهایی نیز پیش رفته و حتی به لیگ دسته اول صعود کنیم.

سال افزون تصریح کرد: محمود کسعلی، سیاوش سهرابی و سجاد مولوی کادر فنی تیم والیبال کرمانشاه که با اسپانسری باشگاه بعثت در مسابقات حاضر می شود را تشکیل می دهند.

رییس هیات والیبال کرمانشاه همچنین اشاره ای به آینده نگری برای این ورزش در استان کرد و گفت: از ابتدای ورودم به هیات سعی کردم تا استعدادهای این رشته را شناسایی و آنها را تحت آموزش و تعلیم قرار دهیم.

وی ادامه داد: در همین راستا پس از شناسایی حدود ۳۰۰ نفر در سراسر استان آموزش های مقدماتی ارایه و در نهایت حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر آنها که استعدادهای بیشتری داشتند شناسایی و چند ماهی است به صورت کاملا رایگان در هیات تحت آموزش های تخصصی قرار دارند.

سال افزون در پایان گفت: در واقع بخش عمده ای از بازیکنان تیم کرمانشاه در مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول همین استعدادهای شناسایی شده هستند که قرار است آینده والیبال کرمانشاه را بسازند.

بنا به اعلام فدراسیون در گروه الف مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول تیم ها قزوین جوان، فولاد مشهد، انقلاب قم، بعثت کرمانشاه، سپهر قزوین، نیروی زمینی، شهداب یزد، پرواز تبریز و در گروه ب هم شهدای جویبار، لک دانه نورعلی، رادین ترابر آسیا، اطلس فرخ شهر، شهرداری آزاد شهر، شهروند میان رود، شهرداری ساوه، شهدای ارشق اردبیل حضور دارند و قرار است به هر گروه یک تیم دیگر اضافه شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار