فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی سبب سیر نزولی ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان سنقر و کلیایی شده است‌.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 22 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،غلامرضا مرتضوی با اشاره به اجرای ممنوعیت‌های کرونایی طرح شهید سلیمانی در شهرستان سنقر و کلیایی اظهار کرد: در سایه اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی، مشارکت خوب مردم و حضور تیم‌های مراقبتی و نظارتی به صورت فعال و محله محور سیر بیماری بسیار نزولی شده است.

وی افزود: هم اکنون تعداد بیماران بستری کرونا در مجموعه‌های درمانی شهرستان سنقر و کلیایی تک رقمی و در بدترین حالت پنج الی هفت نفر است، به طوری که پذیرش بیماران جدید از هفته گذشته تاکنون در اغلب روزها نبوده و یا به صورت محدود یک الی دو نفر بوده است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی با بیان اینکه از ۲۶ آذرماه تاکنون فوتی در اثر ابتلاء قطعی به کرونا در این شهرستان وجود نداشته خاطرنشان کرد: بازگشایی مدارس و برخی مشاغل به اصطلاح پر خطر در شهرستان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بخش فنی اجرای طرح توسط کادر بهداشت و درمان در بیمارستان‌، مراکز بهداشت و خانه‌های سلامت انجام و تیم‌های حمایتی و عملیاتی همچون بسیج و سپاه پاسداران در نظارت بر واحدهای صنفی نقش خود را در کنترل بیماری و اجرای طرح ایفا کردند.

مرتضوی با تاکید بر مشارکت بالای مردم و بسیج به عنوان بخشی از مردم خاطرنشان کرد: همکاری خوب شهرداری‌ها و حضور خیرین با یاری رساندن به اقشار ضعیف جامعه بسیار اثرگذار واقع شده است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در این شهرستان گفت: یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به منظور کمک به افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

وی ادامه داد: ۷۰۰ بسته بهداشتی شامل سه هزار عدد ماسک میان جامعه هدف توزیع شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار