محسن رخصی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: با توجه به اختصاص ۲۰۳ میلیارد تومان اعتبار به منظور ارائه خدمات به مددجویان کرمانشاهی ۸۲ میلیارد تومان به مناطق محروم استان اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۹۳۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 22 January 2021

محسن رخصی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در سال جاری ۱۴۳ هزار و ۳۹۱ مددجو در استان کرمانشاه از خدمات حمایتی، مسکن و اشتغال این نهاد بهره مند شده اند.

وی خاطر نشان کرد: حدود ۱۴ هزار مددجوی بهره مند از خدمات حمایتی، مسکن و اشتغال این نهاد در مناطق محروم استان ساکن هستند.

رخصی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات اختصاصی در سال جاری به صورت وام و بخشی نیز به صورت بلاعوض در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار گرفته، تصریح کرد: اعتبارات بلاعوض از محل کمک های خیران نیکوکار و منابع داخلی تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: خدمات حمایتی، مسکن و اشتغال کمیته امداد شامل فعالیت های بهسازی، ساخت و تعمیر منازل مسکونی، آموزش های فنی و حرفه ای، وام اشتغال، کمک های موردی، تاًمین لوازم ضروری زندگی، ارتقاء شاخص های بهداشتی،کمک به ازدواج جوانان، خدمات ویژه به سالمندان، خدمات ویژه درمانی، تأمین تجهیزات درمان بیماران صعب العلاج، رفع سوء تغذیه کودکان و مادران باردار یا شیرده از عمده فعالیت های این نهاد به مددجویان تحت حمایت است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار