معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در حال حاضر شرایط استان به لحاظ بیماری کرونا خوب است، ولی متاسفانه این موضوع سبب پایین آمدن سطح حساسیت مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی شده است.
کد خبر: ۹۳۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸ 21 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،ابراهیم شکیبا امروز در جمع اصحاب رسانه، وضعیت استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در حال حاضر شرایط خوبی داریم، ولی این موضوع سبب پایین آمدن سطح حساسیت مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی شده است.

وی با اشاره به افزایش تست‌های سرپایی مثبت در استان، گفت: متاسفانه تست‌های مثبت بیماران سرپایی با شیبی ملایم در حال افزایش است که این نوید خوبی را در استان نمی‌دهد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ابراز نگرانی از این افزایش‌ها، تصریح کرد: افزایش تست‌های مثبت بیماران سرپایی منجر به افزایش تعداد بیماران بستری می‌شود که همین افزایش موارد بسترها زنگ خطری برای آغاز پیک چهارم است.

وی گفت: نباید با مشاهده وضعیت خوبی در کنترل بیماری کرونا، نسبت به این بیماری دیدی عادی داشت، بیماری کرونا از بین نرفته و با کوچکترین سهل‌انگاری دوباره به اوج می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار