رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه، از مسدود شدن ۴۵ راه روستایی بر اثر بارش سنگین برف در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷ 21 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،ابراهیم شهریاری با اشاره به بارش برف سنگین در تمامی محورهای مواصلاتی اصلی فرعی و روستایی شهرستان پاوه، اظهار داشت: راهداران به صورت شبانه‌روزی در حال برفروبی و نمک‌پاشی محورها هستند.

وی با بیان اینکه ۴۵ راه روستایی براثر بارش برف مسدود شدند، گفت: علی‌رغم بارش مناسب برف عملیات برفروبی و نمک‌پاشی محورهای مواصلاتی شهرستان از دیروز تا صبح امروز ادامه داشته و راهداران در حال حاضر و پس از بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی در حال برفروبی راه‌های روستایی هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه افزود: تاکنون بیش از ۷۶۰ کیلومتر باند برفروبی و حدود ۴۲۰ تن شن و نمک جاده‌ای به مصرف رسیده است.

وی ادامه داد: سه اکیپ با ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در محورهای مختلف در حال برف‌روبی هستند.

شهریاری با اشاره به میزان بارش‌ها، اضافه کرد: بیشترین بارش‌ها در سطح شهرستان پاوه مربوط به گردنه ملندو با ۵۰ سانتیمتر برف و گردنه سریاس با ۳۰ سانتیمتر برف است.

وی در پایان با بیان اینکه عبور و مرور در محور اصلی پاوه به روانسر به آسانی و به صورت روان در حال انجام است به رانندگان توصیه کرد، از ترددهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت تردد حتما تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را به‌صورت کامل همراه داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار