مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه مجموع نیروهای راهدار آماده‌باش و درگیر برف‌روبی را ۲۶۱ نفر اعلام کرد و گفت: در مجموع ۲ هزار و ۹۵۷ کیلومتر باند برف‌روبی شده است.
کد خبر: ۹۳۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ 21 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، فریبرز کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص اقدامات صورت گرفته در محورهای مواصلاتی استان طی ۲۴ ساعت گذشته با توجه به وضعیت بارش برف، اظهار داشت: علی‌رغم اینکه در تمامی محورهای مواصلاتی استان بارش باران و برف را داشته‌ایم به همکاری عوامل راهداری در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است.

وی مجموع نیروهای راهدار آماده‌باش و مستقر در راهدارخانه‌های سطح استان و درگیر برف‌روبی را ۲۶۱ نفر اعلام کرد و گفت: مجموع ماشین‌آلات درگیر ۱۶۲ دستگاه بوده که در مجموع ۲ هزار و ۹۵۷ کیلومتر باند برف‌روبی و به ۱۷۵خودرو گرفتار در برف هم کمک‌رسانی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در ۳ هزار و ۷۹ محور روستایی استان بارش برف داشته‌ایم، افزود: ماشین‌آلات درگیر در این خصوص ۱۵ دستگاه با ۲۲ نفر نیرو بوده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای صبح امروز جهت جلوگیری از یخ‌زدگی جاده‌ها نیروهای راهداری مشغول نمک‌پاشی محورهای مواصلاتی هستند، لازم است شهروندان قبل از سفر آخرین وضعیت راه‌های استان را از طریق تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل استان کرمانشاه و کشور پیگیر باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار