رئیس هیأت فوتبال هرسین گفت: احداث زمین فوتبال نیازمند پیگیری و تلاش جدی‌تر از سوی بخش فنی و مهندسی اداره کل ورزش و‌جوانان است نباید کاری که به سختی آغاز شده به راحتی رها شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 21 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس مسعود کرمی، در خصوص وضعیت زمین فوتبال هرسین، اظهار داشت: در خصوص وضعیت زمین فوتبال شهرستان هنوز دلیل قانع کننده‌ای برای این موضوع که چرا زمین‌های فوتبال بیشماری که در منطقه اورامانات در زمان کمی احداث شد، اما کار تعویض و آماده‌سازی زمین چمن مجموعه انقلاب شهرستان هرسین دچار وقفه‌ای طولانی شده را نیافته‌ایم.

وی ادامه داد: بی‌شک در ادامه با این وعده‌های بدون عمل اداره کل ورزش و جوانان استان فقط دچار روزمرگی خواهیم شد همانگونه که پیش از این نیز قول واگذاری یک دستگاه چمن‌زن به ما داده شد، ولی هیچگاه این امر محقق نشد.

رئیس هیأت فوتبال هرسین افزود: کار بزرگی که به سختی آغاز شده نباید به راحتی رها شود قطعا پیگیر این موضوع خواهیم بود و از نماینده مردم شهرستان در مجلس، فرماندار و اداره ورزش و جوانان شهرستان تقاضای رسیدگی به وضعیت تنها زمین چمن شهرستان را داریم.

وی تصریح کرد: قطع به یقین پس از سال‌ها مهیا نبودن زیر ساخت و مشکلات موجود در این زمین، آماده‌سازی آن اتفاقات بزرگی را برای فوتبال شهرستان رقم خواهد زد.

برگزاری مسابقات فوتسال جام سردار دل‌ها «حاج قاسم سلیمانی»

کرمی در رابطه با برگزاری مسابقات فوتسال جام شهید سلیمانی، گفت: خدا را شاکریم که پس از چیزی حدود یک‌سال بلاتکلیفی بدلیل وضعیت ویروس منحوس کرونا، اکنون می‌توانیم فعالیت‌های ورزشی به‌ویژه فوتبال را مجددا پیگیری کنیم و قطعا با مجوز ستاد کرونا مسابقات فوتسال جام سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیأت فوتبال هرسین تصریح کرد: این مسابقات را بهمن‌ماه با حضور تیم‌های شرکت کننده در سالن مصوب مقام معظم رهبری برگزار خواهیم کرد، فعالیت تیم‌های رده‌های پایه یک هفته‌ای است که مجددا آغاز شده تا به نوعی پس از یک‌سال اجازه فعالیت مجدد را با رویدادی بزرگ جشن بگیریم، به قول بازیکنان تیم‌های پایه، واقعا دلمان فوتبال می‌خواهد.

رئیس هیأت فوتبال هرسین در ادامه با اشاره به این مورد که فصل قبل تمام تیم‌های اعزامی آقایان و بانوان ما عملکرد قابل قبولی از خود بجای گذاشته است، گفت: تیم نونهالان ما در رقابت‌های لیگ استان قهرمان شد و پس از آن بدلیل شیوع ویروس کرونا اردوی آماده‌سازی این تیم و مسابقات لیگ دو مناطق کشور لغو شد، تیم بزرگسالان ما با نام شهرداری بیستون نیز با نایب قهرمانی در رقابت‌های لیگ یک فوتسال استان به لیگ برتر صعود کرد که باز هم رقابت‌های لیگ برتر بدلیل وضعیت قرمز استان در آن مقطع لغو شد.

وی افزود: حتی قهرمانی تیم فوتبال بانوان هیأت هرسین و نایب قهرمانی فوتسال دختران شهرستان نیز مانع تعطیلی ورزش محبوب و پرطرفدار فوتبال توسط کرونا نشد، امیدواریم با ریشه‌کن شدن این ویروس ورزش فعالیت خود را از سر بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار