رئیس سازمان صمت هرمزگان:
تابناک-رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان هرمزگان گفت: شاخص های اقتصادی استان هرمزگان با رشد و ترقی خوبی همراه بوده است.
کد خبر: ۹۳۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 21 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،خلیل قاسمی در نشست هم اندیشی با فعالیت اقتصادی استان هرمزگان در محل هتل همای بندرعباس اظهار کرد:
استان هرمزگان از زوایای مختلف معرفی شده است اما اقتصاد استان هرمزگان دو روی دارد که یک روی آن اقتصاد کلی در صنایع بزرگ و یک روی دیگر، اقتصاد خرد و پویا در حوزه های گردشگری ، کشاورزی ومعدن است.

وی افزود: اتاق بازرگانی در استان هرمزگان در تمام فعالیت ها نقش آفرینی داشته است هرمزگان سومین استان در حوزه صنعت و معدن وتجارت کشوراست.

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان هرمزگان با بیان اینکه ارتباط بین تولید کنندگان استان با فعالین اقتصادی استان های دیگر نیازمند نگاه ملی است، تصریح کرد: تولید کنندگان خوب با محصولات با کیفت در استان هرمزگان وجود دارد اما در زمینه بازاریابی مشکلاتی را داریم که با حمایت اتاق ایران می توان پتانسیل های ویژه ای را زمینه سازشد.

قاسمی گفت: اتاق بازرگانی بندرعباس توجه ویژه ای به تولید کنندگان واقعی داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی اظهار کرد: فعالیت های استان با محوریت اتاق بازرگانی وتشکل ها خوشبختانه در این شرایط سخت خروجی خوبی داشته است و در شاخص های اقتصادی استان شاهد رشد و ترقی هستیم.

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان هرمزگان عنوان کرد: تلاش ها و مدیریت های جهادی در شرایط بد اقتصادی باعث شده است بتوانیم سربلند باشیم.

قاسمی خاطرنشان کرد: بیش از 8 درصد شاهد رش در سر جمع شاخص های تولیدی استان هرمزگان هستیم و امیدواریم تا پایان سال این رشد بیشتر حاصل شود.

انتهای پیام /ز31

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار