دادستان کرمانشاه:
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بااشاره به انتشار کلیپی مبتذل در تکیه معاون الملک طی هفته های گذشته، اظهار کرد: در این کلیپ که بصورت گسترده ای در فضای مجازی انعکاس پیدا کرد، زنی بدون پوشش مناسب در تکیه معاون الملک کرمانشاه را نشان می داد که اقدام به تبلیغ و مدلینگ می کرد.
کد خبر: ۹۳۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 21 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان کرمانشاه اظهار کرد: از آنجایی که پخش این کلیپ مبتذل و هنجارشکنانه که در یکی از اماکن تاریخی و دارای تقدس استان ساخته شده بود، احساسات مردم متدین و شهید پرور کرمانشاه را جریحه دار کرد، بسرعت دستور شناسایی و دستگیری مسببان و عوامل اصلی آن را صادر کردیم.

کرمی افزود: خوشبختانه با سرعت عمل ضابطین دستگاه قضایی عوامل اصلی ساخت این کلیپ هنجارشکنانه در مدت زمان کوتاهی دستگیر شدند و در اعترافاتشان اعلام کردند که این کلیپ را چندسال پیش در تکیه معاون الملک ساخته اند، اما اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است.

وی گفت: پس از طی شدن مراحل قانونی رسیدگی به پرونده قضایی این متهمین رای نهایی دادگاه برای آنها صادر و محکوم به حبس شدند.

کرمی به انتشار تصاویر و کلیپی از مانکن های زنده در کرمانشاه طی ماه گذشته هم اشاره ای کرد و افزود: باتوجه به اینکه تصاویر و کلیپ های این دو هنجار شکنی در فاصله چند روز اتفاق افتاد، برای همین رسیدگی به این موضوع نیز همزمان با پرونده تکیه معاون الملک انجام گرفت که در نهایت مسببان این قبح شکنی هم دستگیر شدند.

وی در ادامه برخورد قاطع دستگاه قضایی با این هنجارشکنان را درس عبرتی برای سایر متخلفینی دانست که در اندیشه اجرای چنین قبح شکنی هایی هستند و افزود: دادستانی کرمانشاه تمام رفتارهای مشابه اینچنینی را در فضای مجازی رصد می کند و برخوردی جدی و قاطع با هنجارشکنان خواهد داشت، کما اینکه پس از برخورد با عوامل ساخت دو کلیپ مذکور با چند نمونه مشابه دیگر هم برخورد هایی صورت گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار