فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری استان کرمانشاه گفت: کلیه راه‌های اصلی و فرعی استان باز است و مرور در محور‌های اصلی و فرعی به آسانی و به صورت روان در حال انجام است.
کد خبر: ۹۳۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ 21 January 2021

فریبرز کرمی با اشاره به بارش برف و باران در تمامی محور‌های استان در شبانه روز گذشته در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: برف روبی و نمک پاشی جاده‌های اصلی از دیروز تا صبح امروز ادامه داشته و راهداران پس از بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی، راه‌های روستایی را آغاز کردند.

کرمی افزود: با وجود بارش‌های مناسب برف کلیه راه‌های اصلی و فرعی باز است و مرور در محور‌های اصلی به سهولت و روان در حال حاضر انجام می‌شود. در شبانه‌روز گذشته اکیپ‌های راهداری با استفاده از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات و شن و نمک بیشتر جاده‌های استان را برفروبی کردند، از رانندگان درخواست می‌کنیم با رعایت سرعت مجاز و مطمئن رانندگی کنید و از سرعت‌های غیر مجاز و خطرناک خودداری کنند.

وی تصریح کرد:در ۲۴ ساعت گذشته با توجه به وضعیت بارش‌ها علی رغم اینکه در تمامی محور‌های مواصلاتی استان بارش برف و باران را داشتیم توانستیم با همکاری عوامل راهداری تمام محور‌های مواصلاتی استان را برفروبی کنیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: از ابتدای صبح امروز جهت جلوگیری از یخ زدگی جاده‌ها نیرو‌های راهداری مسئول نمک پاشی محور‌های مواصلاتی هستند و رانندگان قبل از سفر آخرین وضعیت راه‌های استان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل استان کرمانشاه و کشور پیگیر باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار