معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی فارس گفت: پس از تصویب آیین نامه حمایت از برند ملی گردشگری توسط هیأت دولت، معاونت صنایع دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقدام به انتشار فراخوان جذب برند‌های فعال در صنایع‌دستی ایرانی کرده است.
کد خبر: ۹۳۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ 20 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی فارس گفت: پس از تصویب آیین نامه حمایت از برند ملی گردشگری توسط هیأت دولت، معاونت صنایع دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقدام به انتشار فراخوان جذب برند‌های فعال در صنایع‌دستی ایرانی کرده است.

حیدر علی زاهدیان نژاد با بیان اینکه این فراخوان به منظور شناسایی و طراحی بانک اطلاعاتی برند‌های این حوزه منتشر شده است، افزود: تمام افرادی که دارای برند هستند و در یک یا همه موارد تولید، توزیع و فروش صنایع‌دستی به فعالیت می‌پردازند، اطلاعات برند خود را در فرمت جدول به نشانی الکترونیکی ichtotarvij@gmail.com ارسال کنند.

او، قید معرفی برند در بخش موضوع ایمیل را ضروری دانست و تصریح کرد: اطلاعات و مشخصات برند‌های فعال در حوزه صنایع دستی ایرانی در قالب یک جدول ارسال شود که در این جدول باید نام و نام خانوادگی، رشته‌های فعالیتی، حوزه فعالیت (تولید، توزیع، فروش و صادرات)، گسترده فعالیت (استانی، منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی) تعداد شعبه نمایندگی (داخل، خارج)، محل فعالیت، آدرس وب سایت، پست الکترونکی و شماره‌های تماس به طور دقیق ثبت شود.

معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی فارس در رابطه با خدماتی که در این زمینه توسط اداره میراث فرهنگی صورت می‌گیرد، گفت: هنگامی که برند‌ها شناسایی شوند جنبه حمایتی به خود می‌گیرند واطلاعات آن‌ها، اساس کار‌ها قرار می‌گیرد به این ترتیب، معرفی برند و کمک به بازار یابی و فروش محصولات یکی از مهم‌ترین خدماتی است که به آن‌ها ارایه می‌شود.

زاهدیان نژاد ادامه داد: برند ملی گردشگری فاخر‌ترین نشانی است که به کالا‌ها و خدمات ویژه گردشگری و کسانی که در مسیر تعالی و توسعه گردشگری تلاش می‌کنند، داده می‌شود.

معاون میراث فرهنگی فارس با اشاره به اهمیت اهدای نشان برند ملی گردشگری برای کالا‌ها و خدمات گفت: با تصویب این سند وظایف و تعهدات سایر دستگاه‌های عضو شورای راهبردی برند ملی گردشگری در قبال ساخت، مدیریت، عرضه و ترویج مشخص می‌شود و اجماع بین دستگاهی برای حمایت از برند شکل می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار