سیامک آزادی در گفتگو با تابناک:
سرپرست پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با بیان اینکه این مرکز در دوران شیوع کرونا در کنار سایر دستگاه ها خدمات متنوعی به مردم ارائه داده، گفت: در این زمینه توانستیم در استان اشتغالزایی کنیم.
کد خبر: ۹۳۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 20 January 2021

سیامک آزادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در بحران کویید ۱۹ برنامه های متنوعی را اجرا و خدماتی را به مردم استان ارائه داده است که می توان به فعالیت ۱۷ شرکت دانش بنیان در این زمینه اشاره کرد.

وی افزود: از جمله این فعالیت ها می توان به ارائه خدمات مشاوره ای به شهروندان ، تهیه و توزیع محلول و ژل ضدعفونی، گان و لباس محافظ، شیلد محافظ صورت و ماسک های صنعتی، کارتریج دار با قابلیت تعویض فیلتر و N95، راه اندازی استودیو مجازی آموزشی مدرسه هوشمند با اشتغال زایی ۱۵ نفر ، اشاره کرد.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه دیگر خدمات این پارک را بدین شرح بیان کرد: شرکت پارس نانو ریس با اشتغال زایی ۱۰ نفر با تولید دستگاه الکتروریسی فعال در حوزه کرونا، شرکت ساینا سلامت با اشتغال زایی ۱۴ نفر و تولید شوینده های جدید فعال در حوزه کرونا و همچنین شرکت ابزار سازان درمانگر با اشتغال زایی ۳۵۰ نفر و تولید تجهیزات پزشکی فعال در حوزه بیماری کویید ۱۹.

این مسئول به فعالیت استودیو بازی و انیمیشن گلاتک با اشتغال زایی ۲۰ نفر اشاره کرد و گفت: این استودیو در دوران شیوع کرونا انیمیشن های آموزشی متنوعی تولید و عرضه کرده است.

آزادی در پایان تاکید کرد: پارک علم و فناوری کرمانشاه آیین نامه حمایتی از شرکت ها و واحد های فناور استان داشته است که شامل مواردی مانند رایگان کردن سه ماه هزینه خدمات استقرار، ایجاد اعتبار جدید، تعویق سه ماه تسهیلات و تمدید سه ماه دوره های استقرار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار