کیومرث غلامی در گفتگو با تابناک:
معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اجرای طرح زوج و فرد تردد خودرو‌ها از امروز (۱ بهمن ماه) ساعت ۱۵ امروز به مدت دو ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 20 January 2021

کیومرث غلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با توجه به افزایش تردد در ۲ ماه پایانی سال در مرکز شهر و پیش بینی برای افزایش تردد در روزهای پایانی سالو نزدیک به نوروز،در شورای عالی ترافیک استان تصمیم گرفته شد از اول بهمن ماه طرح زوج و فرد در ۳ خیابان که در هسته مرکزی شهر هستند اجرا می شوند.

وی افزود: در این طرح خودروهای دارای پلاک زوج در روزهای زوج و خودروهای دارای پلاک فرد در روزهای فرد می توانند در محدوده تعیین شده تردد داشته باشند، در روزهای تعطیل و جمعه این طرح اجرا نمی شود.

غلامی با بیان اینکه ساعت اجرای این طرح از ۱۵ تا ۲۰ اعلام شده تصریح کرد: این طرح در بافت مرکزی شهر از میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشارطوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهارراه جلیلی تا سه راه لشکر اجرا خواهد شد.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه افزود:جریمه ورود به طرح زوج و فرد یک میلیون ریال است،همچنین این امکان وجود دارد که در طول روز توسط چند مامور راهنمایی و رانندگی در محدوده طرح جریمه شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح شامل خودروها و موتورسیکلت‌های شخصی می شود و وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از این طرح مستثنی هستند،گفت: طرح زوج و فرد از طریق بنرهایی در سراسر شهر به اطلاع شهروندان خواهد رسید،ساکنین سایر شهرستانها در صورت سفر به شهر کرمانشاه و لزوم حضور در مناطقی که طرح زوج و فرد در آن اجرا می‌شود متناسب با رقم سمت راست پلاک خودرو خود به مرکز استان سفر کنند تا با محدودیت تردد و جریمه مواجه نشوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار