فرمانده قرارگاه اربعین؛
فرمانده قرارگاه اربعین با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از خدمات به زائران در خاک ایران و ۵۰ درصد آن در خاک عراق صورت می پذیرد، گفت: ما می‌توانیم با دیپلماسی موثر با مسئولان کشور عراق به نقطه بالایی در خدمات رسانی به زائران برسیم.
کد خبر: ۹۳۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 20 January 2021

به گزارش تابناک ایلام، سردار محمد شرفی اظهار کرد: مهمترین جلوه همایش عظیم اربعین حسین حضور مردم کشورهای مختلف است، چرا که در این روز انسان های زیادی با دیدگاه های مذهبی، سیاسی، دینی و فرهنگی مختلف از تمام نقاط دنیا در کنار هم قرار می‌گیرند و بزرگترین گروه بندی سیاسی اجتماعی را پدید می آورند که نظیر آن در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

وی افزود: موضوع پیاده روی اربعین حسینی با تفکر ناب شهید سلیمانی و مراجع تقلید با هدف وحدت اسلامی در سرتاسر جهان اتفاق افتاد و امیدواریم بتوانیم با تلاش، پایه های این وحدت را تقویت و حفظ کنیم.

فرمانده قرارگاه اربعین حسینی ادامه داد: برای تقویت این مراسم عظیم باید تمام داشته هایمان را در اجرای هرچه بهتر برگزاری مراسم اربعین به کار ببندیم تا وحدت و خصلت های ناب اسلامی را با گردهمایی در گرداگرد بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین (ع) به جهانیان نشان دهیم.

سردار شرفی بیان کرد: ستادهای راهپیمایی اربعین در هر کجا که فعال هستند در راستای افزایش اقتدار ایران و جهان اسلام باید با استفاده از ظرفیت های هنری، رسانه ای، فکری، اندیشمندان و … در زمینه جذب دیگر ظرفیت‌ها تلاش کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: اگر اربعین و راهبردهای سردار سلیمانی به این نقطه رسیده اخلاص این شهید بزرگوار و دیگر زحمتکشان این عرصه را نشان می دهد چرا که آنها بدون چشمداشت تلاش کردند و ما نیز باید تمام توان خود را در این زمینه به طبق اخلاص بگذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از مسئولان و دست اندرکارانی که در سنوات گذشته با تلاش و زحمات فراوان، نواقص زیرساختی را مرتفع کردند، گفت: رفع نقاط حادثه ساز مسیرهای پر پیچ و خم باریک و کوهستانی و … در مسیر منهی به پایانه های مرزی نیازمند مدیریت جهادی و ترافیکی و کار شبانه روزی است./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار