فضل الله رنجبر خبر داد:
فرماندار کرمانشاه گفت: آمار طلاق در این شهرستان از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۹۳۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 19 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه فضل الله رنجبر در نشست بررسی آمار شهرستان اظهار کرد:  براساس اطلاعات اعلام شده از سوی اداره کل ثبت احوال استان، از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه ۱۵ هزار و ۱۶ مورد طلاق در مرکز استان ثبت شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت در شهرستان کرمانشاه پنج هزار و ۸۰۸ مورد ازدواج ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد کاهش یافته است.

فرماندار کرمانشاه به آمار میزان تولد در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: در ۹ ماه سپری شده از امسال ۱۰ هزار و ۵۱۹ مورد تولد در مرکز استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲ درصد کاهش دارد.

رنجبر به وضعیت صدور کارت ملی هوشمند در مرکز استان نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۹۰ درصد جمعیت شهرستان یا کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده اند و یا در انتظار دریافت آن هستند.

وی تصریح کرد: براساس آمارها تاکنون ۶۶۹ هزار و ۸۱۰ کارت ملی هوشمند برای ساکنان شهرستان کرمانشاه صادر شده است و ۸۰۸ هزار و ۳۲۰ نفر در انتظار برای دریافت کارت ملی هوشمند خود هستند.

فرماندار کرمانشاه در پایان این نشست بررسی دقیق اطلاعات آماری را بسیار مهم دانست و گفت: به منظور مدیریت بهتر و اتحاذ تصمیم های درست باید داده های آماری شهرستان با دقت استخراج و تحلیل شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار