سیروس شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر در سطح استان ٢٩ شهر و ١۵۴٠ روستا گازدار می باشند.
کد خبر: ۹۳۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 19 January 2021

سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص آخرین آمار گاز رسانی به شهرها و روستاها استان اظهار داشت: در حال حاضر در استان کرمانشاه  ٢٩ شهر و ١۵۴٠ روستا گازدار می باشند که جهت انجام کار ها باقیمانده و اتمام گازرسانی در استان نیاز به عزم ملی و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی می باشد.

وی افزود: امید داریم گازرسانی به شهرها و روستاها باقیمانده استان و همچنین واحدهای صنعتی و تولیدی با سرعت و جدیت بیشتری انجام شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان ها اسلام آباد غرب و دالاهو تعداد ٣٠۴ روستا وجود دارد که ٢٧١ روستای آن قابل گازرسانی و فقط ٢٢٢ روستا بالا ٢٠ خانوار می باشند، خاطر نشان کرد: اولویت اول شرکت ملی گاز ایران درحال حاضر گازرسانی به روستاها بالای ٢٠ خانوار است که تا کنون در این حوزه ١۵۴ روستا گازدار و ٨٣ روستا در دست اجرا و همچنین ٢۶ روستا در دست پیمان سپاری است.

شهبازی با بیان اینکه سایر روستاها باقیمانده برای گاز رسانی در دست مطالعه و طراحی قرار گرفته اند، خاطر نشان کرد: بدون شک هر چه زودتر نسبت به مطالعه، نقشه برداری و طراحی سایر روستاها کم خانوار و مناطق صعب العبور شهرستان ها اقدام می گردد تا بعد از اخذ مجوز ها لازم از شرکت ملی گاز، گازرسانی به آنها نیز صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار