رستگار یوسفی در گفتگو با تابناک:
فرماتدار شهرستان جوانرود گفت:جوانان امروز با نیازمندی و چالش‌های مختلف و متعددی رو به رو هستند و باید در راستای رفع موانع و کاهش دغدغه جوان گام برداریم.
کد خبر: ۹۳۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 19 January 2021

رستگار یوسفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:مسئولان کشور هر خدمتی که می خواهند به جوانان انجام بدهند باید سه اولویت اصلی به ترتیب اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان را مورد توجه ویژه قرار بدهند.

وی خاطر نشان کرد: اشتغال و ازدواج عمده‌ترین نیازمندی‌های امروز درحوزه جوانان است که باید با یک برنامه ریزی مناسب و مدون بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های این قشر باشیم.

یوسفی تصریح کرد: باید ازتمام ظرفیت‌ها برای تسهیل درازدواج جوانان در شهرستان استفاده شود تا موانع بر سر آنها برداشته شود.

فرماندار شهرستان جوانرود افزود:از اول سالجاری تاپایان آذر ماه امسال ۶۶۵ مورد ازدواج در دفاترثبت وازدواج شهرستان جوانرودبه ثبت رسیده که در بانک‌های این شهرستان امسال حدود یکهزارو ۲۰۰ پرونده تسهیلات ازدواج را پرداخت کرده اند.

وی در پایان تاکید کرد: برای داشتن جامعه‌ای با نشاط نیازمند یک برنامه درست و همه جانبه برای رشد تعالی جوانان هستیم و همانطور که می دانیم نسل جوان از مهم ترین سرمایه های کشور محسوب می شوند و باید با بکارگیری جوانان نخبه و مسئولیت پذیر در عرصه های مدیریتی ، پشتوانه های قوی برای آینده کشور و در راستای حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابی فراهم کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار