مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران گفت: با هدف کم ترشدن ترددهای بین شهری و کنترل شیوع بیماری کرونا در سطح مازندران، برگه‌های تردد صادرشده جدید و قدیم بلااثر شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷ 18 January 2021

 مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران گفت: با هدف کم ترشدن ترددهای بین شهری و کنترل شیوع بیماری کرونا در سطح مازندران، برگه‌های تردد صادرشده جدید و قدیم بلااثر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی شامگاه دوشنبه درجلسه استانی کرونا در فرمانداری شهرستان آمل افزود: انتظار داریم با توجه به مصوبه ستاد استانی و درخواستی که استاندار مازندران دوبار از وزیر کشور و ستادملی کرونا برای توقف وکم کردن صدور برگه‌های تردد بین شهری غیرضروری برای سفر نکردن به مازندران، این انتظار نیز هست که برگه‌های تردد بین شهری از سوی فرمانداران استان نیز رعایت و تحت هیچ شرایطی صادر نشود.

وی ادامه داد، براساس مصوبه استانی، نیروی انتظامی درگذرگاه های ورودی شهرهای استان باید جلوی خودروهای غیربومی شهرها را متوقف وبه مبدا آنها برگشت دهد.

شلوغی بازارهای سنتی آمل، دغدغه‌های جلسات کرونا استانی

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران همچنین از تردد و شلوغی بازارهای سنتی درشهرآمل در روزهای کرونایی انتقاد کرد وگفت، متأسفانه از فعالیت وحجم بالای تردد شهروندان در بازارهای سنتی استان به خصوص شهر آمل در وضعیت قرمز کرونایی این شهرستان گزارش می‌شود، که انتظار هست مسئولان این شهرستان با تدبیر وبرنامه ریزی درست دراین زمینه مدیریت واحدی داشته باشند.

محمدی ادامه داد، متأسفانه وضعیت بازارهای سنتی وشلوغی این بازارها در جلسات استانی نیز همواره مطرح می‌شود وباید تصمیم جدی وقاطعی دراین زمینه گرفته شود.

مدیریت واحد استانی برای ریشه کنی زنجیره کرونا

قائم مقام صداوسیمای مرکز مازندران هم دراین نشست، با تاکید براینکه برای ریشه کن کردن زنجیره وهمه گیری بیماری کرونا همه دستگاه‌های اجرایی استان باید منسجم‌تر و طبق یک مدیریت واحد کار کنند، گفت، در حالی که بیشتر صنفی وکسبی در شهرهای قرمز بسته است و برخی محدودیت‌های برای دیگرصنوف وجود دارد، متأسفانه بساط بازار روزها دربرخی شهرهای استان و دست فروش‌ها برپا است واین وضعیت گلایه به حق صاحبان واحدهای کسبی را نیز به همراه داشته که نشان از نوع برخوردها و ناهماهنگی در تصمیم گیری ها ونظارت های مدیریت شهرستان‌ها را نشان می‌دهد.

تقی صمدی افزود: ازدیگر مواردی که واقعاً گلایه شهروندان را به همراه داشته، وضعیت خارج از شرایط شیوه نامه‌های بهداشتی، تجمع زیاد و عدم رعایت فاصله‌های اجتماعی از سوی مراجعه کننده ها درمطلب های پزشکی درسطح شهرهای استان است که متأسفانه این موارد کمتر مورد توجه ستادهای نظارت وناظران بهداشتی شهرستانها و درحالی که دراین مکان‌ها وانتظاری بیشتری برای رعایت موازین بهداشتی می‌رود.

پایش بیش از ۵ هزار خانوار آملی در طرح شهید سلیمانی

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان آمل هم دراین نشست، از انجام پایش درمانی به همت قرارگاه شهید سلیمانی برای بیش از ۵ هزار خانوار دراین شهرستان دراجرای این طرح تاکنون خبرداد و گفت، ازاین میزان حدود ۶۷۵ بیمار شناسایی و به مراکز بهداشتی ودرمانی شهرستان برای مراحل تکمیلی درمان ارجاع داده شدند.

سرهنگ مهدی فلاح افزود: مجموعه نیروهای سپاه وبسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در طرح محدودیت‌های خودرویی درکنارنیروی انتظامی، ضدعفونی معابر ونیز طرح شهید سلیمانی وتوزیع بسته‌های معیشتی دراین مدت درخدمت مجموعه شهرستان بوده است.

براساس آمارهای اعلام شده تا روزدوشنبه ۲۵۲ بیمارکرونایی در ۵ بیمارستان فعال شهرستان آمل، بستری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار