مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد اطلس سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه تا پایان امسال یا بهار سال آینده راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۹۳۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴ 18 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،فرید خلیلی  با اشاره به رقابتی که این روزها بین تمام کشورها برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی وجود دارد، ادامه داد: شرایط بگونه‌ای است که بسیاری از سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند به جای حضور فیزیکی و بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، عمدتا این فرصت‌ها را در بستر فضای مجازی در اختیار داشته باشند.

وی افزود: بسیاری از آژانس‌های بین‌المللی در دنیا اکنون در زمینه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بازاریابی برای آنها فعالیت دارند و ما نیز باید در کشور به این سمت حرکت کنیم و امکان دسترسی به فرصت‌های سرمایه‌گذاری خصوصا سرمایه‌گذاری خارجی را در فضای مجازی فراهم کنیم.

مدیرمرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه معتقد است، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بستر مجازی علاوه بر کاهش هزینه‌های تردد سرمایه‌گذاران، امکان بررسی دقیق جزییات محل سرمایه‌گذاری در بستر GIS را نیز فراهم می‌کند و به علاوه متقاضی می‌تواند فرصت‌هایی که در اختیار دارد را با هم مقایسه کند.

خلیلی با بیان اینکه از سال گذشته پیگیری برای تدوین نقشه جامع سرمایه‌گذاری در کشور و استان‌ها به تدریج آغاز شد، یادآوری کرد: ما هم چند ماهی است که در کرمانشاه بر روی تدوین اطلس سرمایه‌گذاری کار می‌کنیم و ستادی هم برای این منظور در استان تشکیل شده است.

وی از شناسایی 110 لکه سرمایه‌گذاری در استان به عنوان مزیت برای سرمایه‌گذاران خبر داد و عنوان کرد: لازم است تمام جوانب این لکه‌ها از نظر امکان دسترسی به خدمات و امکان دسترسی به آن در بستر GIS فراهم شود و در نهایت لکه‌ها را در سایت مربوطه بارگذاری کنیم که این مراحل در دست اقدام است تا سایت مربوط به اطلس سرمایه‌گذاری استان راه‌اندازی شود.

مدیرمرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با ابراز امیدواری در خصوص راه اندازی اطلس جامع سرمایه‌گذاری استان تا پایان امسال و یا در نهایت بهار سال آینده، افزود: لازم است این اطلس به زبان انگلیسی هم برای دسترسی بهتر سرمایه‌گذاران خارجی تعریف شود.

خلیلی تاکید کرد: در تدوین اطلس سرمایه‌گذاری استان به مزیت‌های هر منطقه و همچنین اسناد بالادستی توجه شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار