مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: هفتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان استانی از تاریخ 29 دی‌ماه لغایت چهارم بهمن‌ماه با مشارکت تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مبلمان استان در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸ 18 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،حامد وفاپور، با بیان اینکه امروزه با توجه به علاقه ی مردم به تغییر و تنوع در محیط زندگی و منزل، صنعت مبلمان رشد فزاینده‌ای پیدا کرده از برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان استانی در کرمانشاه خبر داد.

وی ادامه داد: نمایشگاه تخصصی مبلمان استانی از تاریخ ۲۹ دی‌ماه لغایت چهارم بهمن‌ماه به مدت ۶ روز با مشارکت تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مبلمان استان و با نظارت و همکاری اتحادیه کابینت‌کاران و درودگران کرمانشاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه افزود: با توجه به استقبال مردم و علاقمند و به منظور پاسخگویی به سلایق شهروندان و نیز ارتقا سطح کیفی و علمی تولیدکنندگان و با هدف معرفی محصولات متنوع این صنعت، برگزاری نمایشگاه مبلمان در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۵۵ مشارکت کننده از استان‌ کرمانشاه تولیدات و محصولات خود را در ایام برگزاری نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد، افزود: آشنایی مردم با آخرین محصولات و دستاوردهای این صنعت، ایجاد بستر مناسب به منظور ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، فراهم کردن فضاهای رقابتی برای افزایش تنوع انتخاب، دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز از جمله اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی است.

وفاپور اضافه کرد: نمایشگاه تخصصی مبلمان استانی در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه واقع در بلوار شهید بهشتی انتهای پارک شاهد جهت بازدید علاقه‌مندان و عموم دایر خواهد بود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار