رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه از آغاز رقابت های تن بال بیلیارد آزاد قهرمانی کشور در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۳ 18 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،محمدرضا نقدی ، با اشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری رقابت های تن بال بیلیارد قهرمانی کشور، اظهار کرد: این رقابت ها از روز گذشته با حضور بیش از 80 شرکت کننده از سراسر کشور در کرمانشاه آغاز شده است.

وی تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده، تنها یک دوره رقابت های تن بال قهرمانی در کشور برگزار شده که آن هم فقط با حضور افراد دارای رنکینگ بود.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد کرمانشاه افزود: در این راستا تصمیم گرفتیم به منظور شرکت بیشتر ورزشکاران، مسابقات قهرمانی کشور این رشته را به شکل آزاد برگزار کنیم که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در باشگاه "آس" کرمانشاه درحال برگزاری است، عنوان کرد: مسابقات تنها در بخش آقایان است و تا امروز(شنبه) ادامه پیدا خواهد کرد.

نقدی متذکر شد: تمهیداتی اندیشیده ایم که شهروندان بتوانند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی این رقابت ها را از نزدیک تماشا کنند.

وی در ادامه در توضیح رشته تن بال هم با بیان اینکه تن بال یکی از انواع بازی های بیلیارد است، گفت: بازی بیلیارد دارای چند نوع ایت بال، ناین بال، تن بال و اسنوکر است.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد کرمانشاه در ادامه بااشاره به فعالیت چهار باشگاه دارای مجوز بیلیارد در کرمانشاه، خاطرنشان کرد: جمعا حدود 500 تا 600 ورزشکار هم داریم که بصورت آزاد با حضور در باشگاه‌های بیلیارد بازی می‌کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار