ابراهیم شکیبا در گفتگو با تابناک:
معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش آمار مبتلایان سرپایی کرونا خبر داد و گفت: این علائم نشان از افزایش بستری‌ها در روز‌ها آتی است.
کد خبر: ۹۳۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 17 January 2021

ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش های همگانی شاهد کاهش تعداد بستری، مرگ و میر و مهار بیماری با روند مثبتی بودیم.

وی افزود: در گذشته تجربه بیش از ١٢٠٠ نفر بستری در روز را داشتیم که روند مبتلایان به حدود ١٣۵ یا ١٣۶ نفر رسیده و این آمار بسیار ارزشمند و حاصل تلاش همگانی است.

معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی در ادامه ابراز داشت: تا کنون سه پیک کرونا را پشت سر گذاشتیم و هر یک از آن ها تجاربی به ما آموخت که برای مهار بیماری باید از آن بهره بگیریم.

این مسئول از کاهش تعداد بستری ها ابراز خرسندی کرد و گفت: با این وجود باید در نظر داشت که تعداد مبتلایان سرپایی رو به افزایش است و این نشان دهنده احتمال افزایش تعداد بستری ها در روزها آتی است.

شکیبا اضافه کرد: با وجود تاکید فراوان بر عدم تشکیل اجتماعات و دورهمی ها، همچنان شاهد برپایی آن هستیم، به مردم توصیه می کنیم برای حفظ جان خود و عزیزانشان پروتکل ها بهداشتی را جدی بگیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار