ورزشکاران کرمانشاهی در دور رفت مسابقات وزنه‌برداری جوانان کشور با کسب یک مدال طلا، ۶ نقره و ۷ برنز در جایگاه سوم کشوری ایستادند.
کد خبر: ۹۳۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 17 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،سرمربی تیم نیروی زمینی کرمانشاه  گفت: این مسابقات در ۲ روز برگزار شد که در روز اول و در دسته ۶۱ کیلوگرم «حسین رستمی» مدال طلای یکضرب و مدال نقره مجموع و همچنین در دسته ۷۳ کیلوگرم «سپنتا حاکم زاده» سه مدال نقره را کسب کرد.

سجاد شکربیگی افزود: در روز دوم و پایانی هم در دسته ۹۶ کیلوگرم «امیر انگوتی» مدال برنز، دسته ۱۰۹ کیلوگرم «طاها طلوعی» مدال نقره و در دسته فوق سنگین هم «فرید فتاحی» مدال برنز را کسب کرد.

وی در خصوص کیفیت این مسابقات هم گفت: سطح مسابقات خیلی بالا بود و نفرات تیم ملی جوانان در سایر تیم‌ها حضور داشتند.

شکربیگی با اشاره به اینکه فصل امتحانات و مصدومیت چند بازیکن کار را برای ما سخت کرده بود اظهار داشت: باوجود این مشکلات نتایج قابل‌ قبولی کسب کردیم و در دور برگشت و فینال این مسابقات به امید خدا قوی‌تر ظاهر می‌شویم.

سرمربی تیم وزنه‌برداری نزاجا کرمانشاه ضمن تشکر از مربیان این تیم آقایان «علی قادری» و «مسعود مروت» ادامه داد: برای این تیم ۹ ماه شبانه‌ روز وقت گذاشتم و این در حالی است که کم‌توجهی به این تیم و نبود حامی مالی بسیار آزاردهنده است و امیدواریم در فینال هم نتایج خوبی بگیریم.

در دور رفت این مسابقات تیم عقاب با کسب ۱۹ مدال طلا، ۶ نقره و سه برنز به مقام قهرمانی رسید و تیم مس رفسنجان هم با ۱۰ طلا، چهار نقره و ۱۰ برنز در جایگاه دوم ایستاد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار