معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: سهمیه اشتغال دستگاه‌های اجرایی این شهرستان یک هزار و ۴۰۳ نفر است که امسال تاکنون یک هزار و ۱۸۵ نفر از آن معادل ۸۵ درصد محقق شده است.
کد خبر: ۹۳۲۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ 17 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،حشمت رضایی افزود: ۳۸۵ طرح به منظور برخورداری از ۴۰ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال تسهیلات واحدهای آسیب دیده از کرونا با ۴۲۰ متقاضی در سامانه کارا ثبت نام کردند که پس از بررسی از تسهیلات اختصاص یافته دولت برخوردار خواهند شد.

وی اظهار داشت: تاکنون از مجموع واحدهای ثبت نام شده که به بانک های عامل معرفی شده اند نیز ۲۶ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال تسهیلات به ۳۳۸ طرح با ۳۵۴ نفر اشتغال پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: کل سهمیه استان کرمانشاه در طرح یارانه دستمزد سال ۱۳۹۹ در مجموع ۵۷۳ نفر است که سهمیه قصرشیرین هفت نفر و تاکنون برای ۲۷ نفر قرارداد منعقد شده که معادل ۳۸۵ درصد است

رضایی اضافه کرد: کل سهمیه استان کرمانشاه در طرح مشوق های بیمه ای کارفرمایی امسال، ۸۲۵ نفر و سهمیه شهرستان قصرشیرین ۱۰ نفر است که هم اکنون برای ۱۵ نفر معادل ۱۵۰ درصد قرارداد منعقد شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته ۹۳ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال تسهیلات برای ایجاد ۲۲۱ طرح در بخش کشاورزی، صنعت و خدمات با اشتغالزایی ۳۱۲ نفر از محل اشتغال پایدار روستایی و عشایری در قصرشیرین پرداخت شد.

او گفت: از محل اعتبارات زلزله در قصرشیرین نیز تا پایان سال ۹۸ برای ۸۲۴ طرح در بخش‌های کشاورزی، صنعت و خدمات در مجموع ۳۳۰ میلیارد و ۴۵۱ میلیون ریال تسهیلات توسط بانک های عامل پرداخت شد که یک هزار و هفت تن اشتغالزایی داشته است.

قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه دارای ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق است که در امتداد این مرزها، ۲ مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان قرار دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار