تا سوم بهمن ماه سال جاری، ۱۰ شهر کشور با شدیدترین محدودیت‌های ورزشی مواجه خواهند بود، در ۲۳ شهر استخر‌های سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد و باشگاه ورزشی سالنی و در ۱۶۳ شهر نیز صرفا باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد و باشگاه‌های ورزشی سالنی تعطیل خواهند بود.
کد خبر: ۹۳۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 17 January 2021
 

                                                   جزییات محدودیت‌های ورزشی سراسری تا ۳ بهمن

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، طبق جدول گروه‌های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخر‌های سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعیین شده‌اند.

بر اساس آخرین اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، ۱۰ شهر استان مازندران در وضعیت قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارند، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر نیز در وضعیت آبی هستند.

اوج محدودیت‌ها در ۱۰ شهر قرمز

به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا شهر‌های قرمز استان مازندران هستند و وضعیت محدودیت‌های ورزشی در این ۱۰ شهر قرمز اینگونه است که مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، استخر‌های سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی اجازه فعالیت نخواهند داشت.

مناطق نارنجی

طبق اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی یا سطح هشدار ۲ قرار دارند که این ۲۳ شهر در سه استان گلستان، گیلان و مازندران توزیع شده اند و محدودیت‌های مشاغل سطح ۳ و ۴ در آن‌ها اجرا می‌شود؛ بنابراین استخر‌های سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار در مناطق نارنجی مجاز به فعالیت نیستند.

مناطق زرد

نقاطی که در وضعیت زرد قرار دارند سطح شغلی ۴ در آن‌ها محدود خواهد بود که شامل باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه‌های ورزشی سالنی است که وضعیت ۱۶۳ شهر زرد اعلام شده و شامل محدودیت‌های سطح شغلی چهارم تا پایان هفته جاری خواهند شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار