فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ریشه‌کنی ویروس کرونا مرهون هم‌افزایی و همراهی مردم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.
کد خبر: ۹۳۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ 16 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،نورالدین فرزادی پور افزود: وضعیت شهرستان سرپل ذهاب از نارنجی با همراهی و مشارکت بسیار خوب مردم به زرد تغییر یافته ولی برای قطع زنجیره انتقال کرونا بازهم باید مردم با جدیت تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی اظهار داشت: عادی انگاری وضعیت موجود باعث اوج گیری دوباره این ویروس می شود از این رو باید مردم با رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک از سرایت این ویروس پیشگیری کنند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: وظیفه همه ما است با جدیت تمام هم اکنون غفلت نکنیم و بهبود وضعیت موجود را بهبود مطلق ندانیم چون نتیجه برای ما مهم تر است و به سمت ریشه کنی کامل ویروس باید باشیم.

فرزادی پور گفت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در سرپل ذهاب یک هزار و ۷۵۱تن به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند که از این تعداد ۷۰تن فوت کرده اند.

او ادامه داد: براساس تصمیمات ستاد کرونا تالارها و رستوران هایی که تاکنون بسته بوده اند باید با یک سوم ظرفیت فعالیت کنند.

وی اظهار داشت: مردم خاکسپاری ها را با حداقل تعداد افراد برگزار کنند که باز هم شاهد سرایت ویروس نباشیم.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: ویروس کرونا تهدیدی برای همگان است که مقابله با آن نیز جز با همراهی و همکاری مردم مقدور نیست از این رو نقش مردم موثرتر از دولت و در واقع مقدمه اصلی مبارزه با بیماری کووید ۱۹ مشارکت مردم است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار