نتایج دور چهارم رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری با صدور بیانیه‌ای از سوی اعضای کمیته رتبه‌بندی در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اعلام شد،در این رتبه بندی سایت تابناک رتبه اول را کسب کرد.
کد خبر: ۹۳۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 16 January 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از دبیرخانه کمیته رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری، مجموعا 707 پایگاه خبری با تکمیل و ارسال فرم‌های خوداظهاری، در چهارمین رتبه‌بندی، مشارکت داشته‌اند.

فاز عملیاتی چهارمین دوره رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری، با همت و همیاری نمایندگان رسانه‌ها و مدیران مسئول در دوران شیوع کرونا، انجام و با توجه به درخواست‌های مکرر مدیران مسئول برای شرکت در رتبه‌بندی، مهلت دریافت فایل‌های خوداظهاری طی دو مرحله تمدید شد.

منتخبان مدیران مسئول در کمیته رتبه بندی بر اساس شیوه نامه رتبه بندی که به تایید مدیران مسئول رسیده بود نسبت به رتبه بندی سایت های خبری اقدام کردند و در مراحل مختلف رتبه بندی هم، مبنا همان شیوه نامه بوده و بر اجرای بند بند آن تاکید داشته اند.

در مواردی که صحت نتایج مورد تردید اعضای کمیته رتبه بندی قرار گرفت، به منظور راستی آزمایی نهایی و اطمینان از صحت نتایج ، راستی آزمایی ثانویه، با مراجعه در همان موضوع به اخبار و مطالب روزهای قبل و بعد در بازه های زمانی دیگر، انجام شد.

در نتیجه این رتبه بندی سایت پایگاه خبری تابناک،رتبه اول را در کشور کسب کرد.

برای مشاهده نتایج بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.

https://www.farhang.gov.ir/ershad_content/media/image/2021/01/1035777_orig.pdf

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار